• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aicher CB på Chrono24

Shadyboy

Cartier
Är i väntans tider jag mer här.. En snabb fråga, hur lång tid tog det från att du överförde pengarna till chrono24 till dess pengarna kommit in på deras konto? Jag gjorde bankövering på eftermiddagen (efter bankernas löjliga öppettider utifrån 2000-talets perspektiv), har för mig jag valde SEPA EU eller vad typen av överföring nu hette. När är pengarna framme hos C24 och de meddelar säljaren tror ni? Har inte gått många dagar (början på dag 2) än så jag är väl inte orolig utan mera otålig. :) samt en smula nervös då det var en minst sagt rejäl slant.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Är i väntans tider jag mer här.. En snabb fråga, hur lång tid tog det från att du överförde pengarna till chrono24 till dess pengarna kommit in på deras konto? Jag gjorde bankövering på eftermiddagen (efter bankernas löjliga öppettider utifrån 2000-talets perspektiv), har för mig jag valde SEPA EU eller vad typen av överföring nu hette. När är pengarna framme hos C24 och de meddelar säljaren tror ni? Har inte gått många dagar (början på dag 2) än så jag är väl inte orolig utan mera otålig. :) samt en smula nervös då det var en minst sagt rejäl slant.

Jag har för mig jag betalade på måndagen, runt 08.00 till C24 och fick bekräftelse på det onsdag morgon, eller KAN ha varit tisdag eftermiddag.
Därefter stod det direkt att dom meddelat säljaren. Tog väl 2 dagar till innan jag fick bekräftelse att klockan var skickad.
 

Shadyboy

Cartier
Har gått fint! Den är fantastisk och en smidigare affär får man leta efter!
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    106.7 KB · Visningar: 47
Topp