• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Aktiva objekt (annonser på KS)

Nu har det blivit premium på Breitling 😅
Modigt att lägga sig 10k+ över C24 😑
O givetvis ingen returpolicy 🙃

Intressant utveckling. Tidigare så har man i stort sett fått räkna med att dra av 25-30% på en ny bratte men det kanske är andra tider nu 🤑

Försöka duger, de som är sprillans nya på chrono ligger ute för ca 62k.

Sålde samma modell själv fast referensen med svart tavla till en handlare och fick 32k vilket kanske va lite lågt men smidig och okomplicerad affär. Annars är ju ett bra riktvärde på marknadsvärde 50% av listpris när det gäller Breitling i min värld 😅

Sålde samma modell själv fast referensen med svart tavla till en handlare och fick 32k vilket kanske va lite lågt men smidig och okomplicerad affär. Annars är ju ett bra riktvärde på marknadsvärde 50% av listpris när det gäller Breitling i min värld 😅

Hade en precis likadan på gång (svart tavla), snygg klocka faktiskt. Jag ville ge 45 och han ville ha en del över 50. Slutade med att vi inte kom överens om pris tyvärr. Priset i annonsen ovan är rent löjligt.

Iaf 30-40% under list när den är så pass ny med garanti kvar.

Tillbaka
Topp