Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite snarstucket kan man tycka även om det grundade sig i ett missförstånd i vad en bezel är för något.Måste säga att detta var väldigt tveksam respons när fullt legitima frågor ställs....
Det största problemet är enligt mig att rimliga frågor bemöts med spydighet och aggression, särskilt när säljaren i sak har helt fel. I min värld beter man sig inte så, varken i verkligheten eller onlineLite snarstucket kan man tycka även om det grundade sig i ett missförstånd i vad en bezel är för något.
Oavsett så vänder jag mig lite emot formuleringarna "superfint skick" och "har knappt använts". Av säljaren kanske men klockan är ju från 2011.
Mer korrekt hade varit att nämna alla hairlines och den polerade bezeln som ser ut att ha fått en hel del stryk etc.
Många förstår nog inte riktigt skick. Kanske hade varit bra med en lathund likt vissa mobilförsäljare har på sina hemsidor.Lite snarstucket kan man tycka även om det grundade sig i ett missförstånd i vad en bezel är för något.
Oavsett så vänder jag mig lite emot formuleringarna "superfint skick" och "har knappt använts". Av säljaren kanske men klockan är ju från 2011.
Mer korrekt hade varit att nämna alla hairlines och den polerade bezeln som ser ut att ha fått en hel del stryk etc.
Top WesseltonMånga förstår nog inte riktigt skick. Kanske hade varit bra med en lathund likt vissa mobilförsäljare har på sina hemsidor.
Typ såhär:
Ny i kartong
Enheten är helt ny i obruten förpackning.
Klass A
Enheten är så gott som i nyskick. Du kan förvänta dig endast enstaka mycket små märken och spår av användning.
Klass B
Det finns spår av normal användning och slitage på enheten. Dock inga stora märken/bucklor eller djupa repor.
Allting fungerar precis som nytt.
Klass C
Enheten kan ha en hel del repor och slitage på både display och baksida. Det är dock endast det kosmetiska som är påverkat. I övrigt fungerar telefonen perfekt!
Allting fungerar precis som nytt.
Tveksamt med top.Top Wimbledon i detta fallet kanske![]()
![]()
Jag tror snarare Nymans fulpolerat klockan i samband med service. Inget ser skarpt ut (på bilderna) inte länken heller.Lite snarstucket kan man tycka även om det grundade sig i ett missförstånd i vad en bezel är för något.
Men ta bara nya bilder i bättre ljus, samt kolla om det möjligen sitter plast på ringen.Hahah herre gud vilka personer det finns.
Som sagt är en iPhone 12 bilderna är tagna med. Den som ser klockan irl kommer se att den är helt ny.
Ni alla är välkommna att kolla på klockan och inspektera den hur mycket ni vill. Vill ni se kvittot från nymans också?
Jag gissar att ringen skadats i samband med den skadan som föranledde att glaset i sig byttes. Men det är bara min spaning.Men ta bara nya bilder i bättre ljus, samt kolla om det möjligen sitter plast på ringen.
Fortfarande lika säker?Knappast 18K heller![]()
Fortfarande lika säker?
Kollade upp i katalogen till min ena Titane (Polaris)Ne inte det minsta
Trodde det var 14k i dem där men kan mycket väl ha fel![]()
Får erkänna mig överbevisadKollade upp i katalogen till min ena Titane (Polaris)
![]()
Haha ja vad fan! De är ju så lika. Tack. Ska fixa det.Rolex - Säljes/Bytes - Rolex Sea Dweller 16600
Säljer en fin Sea Dweller K-serie, dvs år 2000/2001. Fint skick med skarp boett, tight länk och bra känsla i vridringen. Finns givetvis spår av användning men inget som sticker ut särskilt i mina ögon. Ordnar fler bilder om så önskas. Okänd servicehistorik men går utmärkt. Fick en ruckning och...klocksnack.se
Bild 2, visst fan är de en 124060 som smugit in i din annons @Scaramanga![]()