Jag kan hjälpa dig gräva fram, eftersom vissas sol saknar fläckar.
Explorer/Airking klockan köpte jag från Pantbanken i Göteborg 2019.
Jag var inte alls i vintage träsket då, och anser inte att vi ska börja ta upp en enda annons som värdemätare i varje annonsörs annonser.
Annonsen finns inte ens längre för den togs bort/ raderades 2019 samma dag.
Jag hade lovat mig själv att inte besvara frågor som rör sådana diskussioner som jag anser är inte bärande än vår egen syn på vilka ord vi vill använda i våra annonser.
Låt folk skriva vad de än vill i sin egen annons och ge folk möjlighet att ändra åsikt så länge de inte har motiv att lura andra.
Varje annonsör har rätt att sätta upp det pris som vissa tycker är ett ockerpris medans andra tycker att det passar marknadspris.
Jag anser inte att det var nödvändigt att hänga mig för en annons som om man menar att det finns folk som inte kan något om klockor som annonserar eller beskriver sina klockor på ett vilseledande sätt.
Återigen är jag ingen ”TYP”, som inte vet vad andra menar när man sätter det i detta sammanhang som du besvarar
@Dbrasco.
Håll dig gärna till denna annons och var saklig, var objektiv och inte dömande.
Jag har anmält denna tråd till en av ägarna och anser inte att den fyller ncker du ågon objektiv funktion längre, inte minst när när vissa kan våga sig gå till personlig attack utan att be ens om Ursäkt, utan skriver att man lovar att inte göra om det.
Vi är vuxna människor, men kan vi inte vara sakliga eller objektiva så får vi börja tänka ordentligt innan vi skriver.
Ha en fantastisk dag till er alla från Göteborg