Undrar om han får sålt sitt konstverk snart?Nu försöker han på Facebook istället.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undrar om han får sålt sitt konstverk snart?Nu försöker han på Facebook istället.
![]()
Eller sina ”italienska” slipsar.Undrar om han får sålt sitt konstverk snart?
Det tror jag inte. Jag köpte den här på forumet från känd profil. köptes tidigare via erkänd handlare, med serienummer och allting specat på garantibevis, samt svart tavla specat, inget nämnt om det. Min iPhone 11-kamera ärJag tycker också att den ser mysko ut. @Olof1986 har du någon uppfattning om hur det förhåller sig?
Det tror jag inte. Jag köpte den här på forumet från känd profil. köptes tidigare via erkänd handlare, med serienummer och allting specat på garantibevis, samt svart tavla specat, inget nämnt om det. Min iPhone 11-kamera är
Dock inte supervassKanske att själva indexet släppt lite, den har ju många år på nacken.
Måste vara ommålad. Tråkigt du blivit lurad isf.Det tror jag inte. Jag köpte den här på forumet från känd profil. köptes tidigare via erkänd handlare, med serienummer och allting specat på garantibevis, samt svart tavla specat, inget nämnt om det. Min iPhone 11-kamera är
Dock inte supervassKanske att själva indexet släppt lite, den har ju många år på nacken.
Det där vet vi, så sant som att jorden inte är platt, att det inte betyder någonting.Jag köpte den här på forumet från känd profil. köptes tidigare via erkänd handlare
Det tror jag inte. Jag köpte den här på forumet från känd profil. köptes tidigare via erkänd handlare, med serienummer och allting specat på garantibevis, samt svart tavla specat, inget nämnt om det. Min iPhone 11-kamera är
WTF?Avslutad - Rolex Datejust 1601 Svart *Nytt pris 5/5*
Tjena KS! Till salu är en Rolex datejust 1601 (1970 något) med svart tavla och jubileelänk. Köptes av mig i höstas från Eora Stroppiana SRL. Kommer med en svart box från Eora samt extra länkbitar + något papper från dem. Klockan var nyservad när jag köpte den och det finns även garanti kvar...klocksnack.se
På med snällmössan, det är snart jul.
Kollade fel. Denna är det, https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-1601-svart-tavla.123175/ samma säljare så tog fel?Avslutad - Rolex Datejust 1601 Svart *Nytt pris 5/5*
Tjena KS! Till salu är en Rolex datejust 1601 (1970 något) med svart tavla och jubileelänk. Köptes av mig i höstas från Eora Stroppiana SRL. Kommer med en svart box från Eora samt extra länkbitar + något papper från dem. Klockan var nyservad när jag köpte den och det finns även garanti kvar...klocksnack.se
Vad är det som väcker förvåning med den gamla annonsen?
Man skulle köpt de flesta klockorna 2016.Man skulle köpt en DJ 2016.
Mycket man skulle gjort då. Att låta bli sälja sin 116710 är en av demMan skulle köpt en DJ 2016.