• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Aktiva objekt (annonser på KS)

Det är mycket gnäll här men kan vi ta en sekund att lyfta fram vilka fullkomligt exemplariska bilder Watches by DD har i sin Omega-annons? Exakt så här ska en företagare agera och sån kvalitet på bilder gör att man kan köpa på distans utan frågetecken. Alla borde skicka sina klockor dit för fotografering ty även "etablerade" annonsörer på det här forumet har en förmåga att ta 3-4 halvdåliga bilder och sen "fint skick" som beskrivning. Det säger noll och ingenting i jämförelse.

Senast ändrad:
Det är mycket gnäll här men kan vi ta en sekund att lyfta fram vilka fullkomligt exemplariska bilder Watches by DD har i sin Omega-annons? Exakt så här ska en företagare agera och sån kvalitet och noggrannhet gör att man kan köpa på distans utan frågetecken. Alla borde skicka sina klockor dit för fotografering ty även "etablerade" annonsörer på det här forumet har en förmåga att ta 3-4 halvdåliga bilder och sen "fint skick" som beskrivning. Det säger noll och ingenting i jämförelse.
Bra exempel på hur man tar åt sig feedback. Kudos @Watches By DD

Det är mycket gnäll här men kan vi ta en sekund att lyfta fram vilka fullkomligt exemplariska bilder Watches by DD har i sin Omega-annons? Exakt så här ska en företagare agera och sån kvalitet på bilder gör att man kan köpa på distans utan frågetecken. Alla borde skicka sina klockor dit för fotografering ty även "etablerade" annonsörer på det här forumet har en förmåga att ta 3-4 halvdåliga bilder och sen "fint skick" som beskrivning. Det säger noll och ingenting i jämförelse.
Finns dock detaljer att anmärka på ;)
IMG_6512.png

Varför bumpar du din tillbakadragna annons varje dag? Gissar att det inte är avsiktligt. @Hotshot

Jag märkte i måndags när jag varit inne på min iPad att annonsen hade bumpats. Trodde jag bara var klumpig då jag inte använder paddan så ofta. Jag fick ett pm igår med frågan varför jag bumpade en tillbakadragen annons. Såg då att den blivit bumpad igen. Och för 10min sedan satt jag inte ens på KS, och speciellt inte på min gamla annons 😅 så nu är jag ganska säker på att det inte är jag som bumpar… någon bug? Eller kan det vara någon sparad snabblänk som gör att det bumpas?

@B-reitling - sparar tid åt dig redan nu, du behöver i princip halvera priset på din utannonserade Breitling Emergency. Runt 35k är rimligt att börja med om du vill sälja. Sök på vad klockor av samma referens tidigare annonserats för.

Senast ändrad:
@B-reitling - sparar tid åt dig redan nu, du behöver i princip halvera priset på din utannonserade Breitling Emergency. Runt 35k är rimligt att börja med om du vill sälja. Sök på vad tidigare referenser annonserats för.
"Vid köp accepterar jag ingen retur". Gråtskrattemoji.

@Ritam Är det inte läge att sänka priset din Aqua Terra om Du vill få den såld?
Annonsen är trots allt 1,5 år gammal och bumpas regelbundet.
Och i all välmening vore de bra om Du kunde lägga till fler bilder.

@B-reitling - sparar tid åt dig redan nu, du behöver i princip halvera priset på din utannonserade Breitling Emergency. Runt 35k är rimligt att börja med om du vill sälja. Sök på vad klockor av samma referens tidigare annonserats för.
En tll ”Basic” som vill ha fantasipris, surprise, surprise

Bättre att vänta tills @Limeee dumpar iväg en till halva priset med brakförlust :cigar:

Bättre att vänta tills @Limeee dumpar iväg en till halva priset med brakförlust :cigar:
Haha sålde en gul för exakt halva priset för inte länge sedan🫣 (och ja dey var en rejäl förlust på den…)

Haha sålde en gul för exakt halva priset för inte länge sedan🫣 (och ja dey var en rejäl förlust på den…)
Ja men den var ju inte "ny från service" som den aktuella klockan heller.

Ja det undrar jag också över. Jag var första ägare och den såldes i nästintill prestine condition och fullset.
Går himla fort här på forumet ibland och det kan nog vara så enkelt att det flippas när rastlösheten infinner sig.
Och nu är den OHPF. Lär säljas av en ny person om några dagar.

Tillbaka
Topp