Hej allihop
Försöker svara efter bästa förmåga. Som jag nämnde ovan är jag ensam på KS för tillfället och är dessutom på semester så jag hoppas av ni kan ha överseende med att inte allt besvaras inom de första timmarna.
Som jag tidigare sagt så får man väldigt gärna kontaka oss direkt om man har specifika frågor kring företaget eller något av våra objekt. Det börjar bli väldigt många tankar och funderingar och det blir nog svårt för mig/oss att bemöta allt utan att missa något så som sagt hör gärna av er direkt vid frågor.
Jag ska försöka fånga upp några av de frågor jag uppfattar ovan men kommer helt säkert missa något.
Vi har självklart en ordentlig urmakarverkstad på plats i Lund och man får gärna besöka oss om man är intresserad av att handla med oss eller vill titta på ett objekt eller dylikt.
Enligt ovan så har vi också ett stort globalt nät av samarbetspartners och urmakare som arbetar med klockorna vi får in i våra lager. Och som sagt så har vi inte alla klockor på plats i Sverige.
Och som svar på din specifika fråga
@Moffan så är inte 6265an öppnad eller servad vi något köksbord mig veterligen. Om behov har förlegat så har den helt säkert hanterats på en ordentlig Arbetsbänk.
Gällande våra bilder så har ni helt rätt i att vi delar många av dem med våra samarbetspartners och som jag även svarar på en tidigare fråga så är det något som vi kommer sträva efter att förbättra med tiden efterhand som vi utvecklas och växer.
Angående frågorna kring vem jag är så anser jag redan att jag sagt tillräckligt kring detta i ovan svar men i förhoppningen att skapa ytterligare transparens så kan jag även informera om att jag inte är en pseudonym utan ytterligare en individ. Jag började som kund hos Heritage och efter ett antal köp och trevliga utbyten kring klockor så är tanken nu att jag ska hantera bl.a. KS och stötta med kommunikation och annonser med mera. Som jag även nämnt är inte detta min huvudsysselsättning och jag är heller inte på något sätt en expert. Jag och vi tar även framgent tacksamt emot feedback och frågor och strävar efter att förbättra vad vi gör med tiden.
Mvh
Jesper, Heritage Timepieces