Arcticreef
Silver
Tridacna! Akvariets kung/drottning. En individ producerar både ägg o spermier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir det några nya tridacna el är det bara lösa skott?Tridacna! Akvariets kung/drottning. En individ producerar både ägg o spermier.
Det där var speciellt! Piraya ska också kunna reproducera delar av sig själv. Blir de av med t. ex. underkäken växer det ut en ny på ett par veckor.Bumpar den här tråden då vi skaffat lite nya husdjur. Grabben har tjatat i flera år om Axoltler, en festlig salamander med rätt unika egenskaper. Utseendet i sig med gälarna på utsidan är speciellt, och de har rätt unika egenskaper där de kan regenerera kroppsdelar och till och med delar av hjärnan och centrala nervsystemet vid skador. På de kan de också bli landlevande om vattenkvaliteten är dålig. Tillbakabildar då sina gälar, utvecklar lungor, ögonlock och tunga för att sen krypa upp på land för att stanna där som landlevande. Vi har nu två stycken i akvariet, och en lite mindre som får bo i en låda tills hon käkat upp sig lite i storlek så de större inte försöker käka upp henne.
Finns flera fb sidor, lägger du ut den där lär någon ta den på studs.Jag har en blå ciklid som kom i akvariet när jag köpte det och är alldeles för stor för mitt nanoakvarium. Finns det nån i Stockholmsområdet som vill ta över den?
Kan du rekommendera några som är vettiga?Finns flera fb sidor, lägger du ut den där lär någon ta den på studs.
"Akvarister 2.0" är i regel bra och många medlemmar.Kan du rekommendera några som är vettiga?
Kan du rekommendera några som är vettiga?