• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

aleks

Samps

Cartier
Sålt en Rolex till Aleks på distans. Trevlig och snabb kommunikation, snabb betalning. 100% Goodguy, gör gärna affärer igen!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Genomfört ett mycket trevligt byte med Aleks, snabb leverans och klocka i skick som utlovat, trevlig konversation, kan rekommendera Aleks utan problem. Good guy :)
 

DG

Panerai
2-Faktor
Gjort en F2F-deal med @aleks , topp rakt igenom! Supertrevlig och mycket kunnig! Skulle inte tveka på att göra affär igen. 100% Goodguy!
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Sålt Rolex i 90tkr klassen till Aleks. Trevlig o smidig affär. Skulle gärna göra fler affärer framöver. Rekommenderas!
 

Burgundy

Omega
2-Faktor
Köpt en PP av @aleks för en betydande summa. Mycket bra bemötande med tydlig och snabb kommunikation, både innan samt efter köpet. Köpet gjordes F2F som var både trevligt och smidigt. Helt klart good guy enligt mig och skulle inte tveka att göra fler affärer framgent.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Köpt en klocka i 100k klassen av Aleks som även är en vän utanför forumet. GG, allt som beskrivet och inga problem alls
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Alex förmedlade en affär mellan mig och en god vän till honom. Agerade mellanhand kanon med en klocka i +100' kr klassen och var med när affären gjordes upp! 100 % GG i min bok!
 

Ninen79

Audemars
Sålt en Rolex i 50 k klassen till Aleks f2f, allt flöt på snabbt och smidigt och är dessutom en väldigt trevlig kille som jag gärna gör affär med igen!
 

davvaer

Omega
Gjort några icke klockaffärer med Aleks och han är verkligen en goodguy!

Snabb kommunikation och snabb leverans!
10 av 10
 

McOak

Omega
Köpt klocka av Aleks & bollat idéer många gånger. Även vän utanför forumet. 100% Goodguy som ställer upp i ur och skur :)
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Köpt av Aleks. Smidig f2f och klockan i exakt beskrivet skick. Inga konstigheter, gör gärna fler affärer med honom! Goodguy 100%!
 

dalle

Panerai
2-Faktor
Köpt klocka i 20k-klassen! Allt toppen och mycket smidigt! Goodguy! Gör gärna affär igen :)
 

Hoogy

Breitling
Köpt skor av Aleks. Trevlig kille som svarar snabbt och ärligt. Hade gärna gjort affär med Aleks igen.
 
Topp