Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket! Klockorna kommer lanseras på Kickstarter och där kommer de kosta från $350 upp till $400 så jag hoppas det priset tilltalar dig!Riktigt fina klockor måste jag säga, det är aldrig lätt att skapa något så unikt som ny tillverkare
Köper antagligen #4 om priset tilltalar!
Klockorna kommer lanseras på Kickstarter
Varför uppfinna hjulet igen? Om det finns en välfungerande platform för att finansiera kapitalintensiva idéer ser jag ingen anledning att inte använda den.Otippat och nytänkade att använda sig av Kickstarter tycker jag...
Nej utan det är det första provexemplaret som håller på att produceras nu. Just nu arbetar fabriken med att ta fram tekniska ritningar för prototypen. Så jag kommer få första provexemplaret om ca 70 dagar plus frakttid.Har du själv fått ett provexemplar som du kan visa ?
Priset under Kickstarter kampanjen kommer börja på ca $350. Medan det slutgiltiga försäljningspriset kommer vara ca $500.vad ligger prissättningen på ut mot kund?
Otippat och nytänkade att använda sig av Kickstarter tycker jag...
Givande och trevlig kommentar som bidrar till ett bättre forum...Givande och trevlig kommentar som bidrar till ett bättre forum...
Om startkapitalet inte finns är ju kickstarter en bra platform att hitta finansiärer på; även om många använder det för att skapa skitprodukter (som vi sett många exempel av tidigare)
Givande och trevlig kommentar som bidrar till ett bättre forum...
Jag som faktiskt gillar dig
Bumpar då det torde snart ha gått 70 dagar, hur går det ALF? Nyfiken!Nej utan det är det första provexemplaret som håller på att produceras nu. Just nu arbetar fabriken med att ta fram tekniska ritningar för prototypen. Så jag kommer få första provexemplaret om ca 70 dagar plus frakttid.
Fast detta var ju inte kickstarter i form av frågan om pengar utan mer som smakrådSer ut som en väggklocka en gammal människa skulle kunna tänkas ha på väggen, skulle aldrig bära något dylikt och är otroligt trött på alla som ska försöka göra en slant på klockvågen och Kickstarter.
Va? Klockan ska ju säljas via Kickstarter.Fast detta var ju inte kickstarter i form av frågan om pengar utan mer som smakråd
ja men tråden startades mest i syftet att få tips och råd. Inte som övriga andra kickstarter där dom låtsas vara någon annan och tycker att man ska sponsraVa? Klockan ska ju säljas via Kickstarter.
Hm, ja den gränsen är ju hårfin, han anger ju både pris och hur den kommer att säljas och ungefär när.ja men tråden startades mest i syftet att få tips och råd. Inte som övriga andra kickstarter där dom låtsas vara någon annan och tycker att man ska sponsra
Gränsen mellan många olika saker är hårfin. Därför är denna tråden inte låst som resterande trådar.Hm, ja den gränsen är ju hårfin, han anger ju både pris och hur den kommer att säljas och ungefär när.