Alf Watch Company
Basic
Tack så mycket det är roligt att höra!Bra jobbat. Den ser riktigt fin ut. Själv hade jag föredragit en något mer rektangulär form men skulle absolut kunna tänka mig din mer fyrkantiga design också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket det är roligt att höra!Bra jobbat. Den ser riktigt fin ut. Själv hade jag föredragit en något mer rektangulär form men skulle absolut kunna tänka mig din mer fyrkantiga design också.
Den vita tavlan ser mycket bra ut. Jag oroar mig lite för tjockleken - vad ligger den på?Efter att ha undersökt klockorna närmare så kommer de behövs några mindre korrigeringar på klockorna då några detaljer inte blev helt rätt med de nya färgerna. Borde dock gå fort då det inte bör krävas att några nya delar måste produceras. Uppdaterar när jag vet hur lång tid det kommer ta. Har även tagit nättre bilder på klockorna som jag nu sitter och redigerar. Här är två bilder som är klara. Vad tycks?
Tack så mycket! Jag är själv väldigt nöjd med hur den vita urtavlan blev i slutändan. Tjockleken ligger på ca 11,6mm så är ganska standard tjocklek på ett automaturDen vita tavlan ser mycket bra ut. Jag oroar mig lite för tjockleken - vad ligger den på?
Ah, ok. Då är det nog avsaknaden av bandhorn som lurar ögat lite.Tack så mycket! Jag är själv väldigt nöjd med hur den vita urtavlan blev i slutändan. Tjockleken ligger på ca 11,6mm så är ganska standard tjocklek på ett automatur
Riktigt bra!!Efter att ha undersökt klockorna närmare så kommer de behövs några mindre korrigeringar på klockorna då några detaljer inte blev helt rätt med de nya färgerna. Borde dock gå fort då det inte bör krävas att några nya delar måste produceras. Uppdaterar när jag vet hur lång tid det kommer ta. Har även tagit nättre bilder på klockorna som jag nu sitter och redigerar. Här är två bilder som är klara. Vad tycks?
Vad roligt att höra! Tack så mycket!Riktigt bra!!
Roligt att höra! Den kommer lanseras på Kickstarter för $349 för att sedan säljs för $499 i min webshop.Diggar den vita! Vad är priset på den?
Kan meddela att jag fortfarande är vid liv men att Internet i Sydafrika är bra mycket sämre och ovanligare än jag trodde så har inte blivit några uppdateringar här ifrån. Men klockorna är nu tillbaka i fabriken och korrigeras och ska vara klara om ca 10 dagar.
Roligt att höra! Den kommer lanseras på Kickstarter för $349 för att sedan säljs för $499 i min webshop.
När klockorna är färdiga så är det bara filmningen och fotograferingen kvar så runt slutet av Juli eller början av Augusti är det tänkt att kampanjen ska lanseras.Härligt! När lanseras kickstarter kampanjen?
Ska ni vara med på Precious?Nu börjar det närma sig lanseringen! Klockorna är iväg på fotografering i Tyskland och när de kommer tillbaka är det bara filminspelningen kvar innan de är redo att lanseras. Här kommer lite bilder jag tog när jag var på Öland förra helgen.
Nej det kommer vi tyvärr inte vara då det blir ganska dyrt för oss och de pengarna behövs till andra saker just nu.Ska ni vara med på Precious?
Tackar!Lycka till Alf
Yes man får göra som Castro och köra dubbelt!Så nu kan man ha en Knut och en Alf på handlederna?
Tack det är roligt att höra!Nej men för att vara seriös så kan jag lätt sig mig själv skaffa en klocka som denna, riktigt sober design
Jag förstår er där, blir en stor post i marknadsföringen...Nej det kommer vi tyvärr inte vara då det blir ganska dyrt för oss och de pengarna behövs till andra saker just nu.
Snygga bilder (speciellt den vita i solnedgången). Lycka till med lanseringen.Nu börjar det närma sig lanseringen! Klockorna är iväg på fotografering i Tyskland och när de kommer tillbaka är det bara filminspelningen kvar innan de är redo att lanseras. Här kommer lite bilder jag tog när jag var på Öland förra helgen.
Tack så mycket! Ja bilden på den vita blev absolut bäst den kvällenSnygga bilder (speciellt den vita i solnedgången). Lycka till med lanseringen.