Ragamuffin Gunner
Basic
Vad kan säljarprovisionen ligga på där? Med Kaplans 15 % blir det 2,3 miljoner dollar.Sjukt, 15.5 miljoner dollar + säljkostnader och div!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kan säljarprovisionen ligga på där? Med Kaplans 15 % blir det 2,3 miljoner dollar.Sjukt, 15.5 miljoner dollar + säljkostnader och div!
Över 2 miljonerNågon som vet hur hög provisionen är?
12,5%Någon som vet hur hög provisionen är?
@Watchj på 15.8? Jag var nära på 16.2.Sick. Vem är närmst här i tråden? Såg att något svin satt 17.2 eller något.
Så totalt pris blir för köpare blir 17,75 miljoner USD...
KanskeSOLD FOR $17,752,500
Med avgifter och allt. Jag la 17.5. Vinner jag?!??
game on
Håller med om att det var underhållning. Tycker dock de allt kunde fokuserat mer på tekniken, digitala budskärmar etc. Blir lite mer actionJäkligt högoktanig underhållning! Väl värt att hålla sig vaken för!
Aurel vinner mot digitala budskärmar. Alla dagar i veckan.Håller med om att det var underhållning. Tycker dock de allt kunde fokuserat mer på tekniken, digitala budskärmar etc. Blir lite mer action![]()
Var det en man?Hoppas det kommer fram vem köparen är. En riktigt sjuk man iaf.
Snarare oerhört rik.Hoppas det kommer fram vem köparen är. En riktigt sjuk man iaf.
Var det en man?
Okej.Garanterat.
Hoppas det kommer fram vem köparen är. En riktigt sjuk man iaf.
Sved nog inte ens.Snarare oerhört rik.![]()
Nej det tror inte jag heller. Har man 17.7 milj usd att köpa klocka för så har man nog en slant kvar i spargrisen.Sved nog inte ens.
Det var ju en kvinna med och la första budet från 1-10miljoner? Eller var det via telefon kanske? Hörde bara en kvinnoröst.Varför skulle det inte vara en man?![]()