Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var ju en kvinna med och la första budet från 1-10miljoner? Eller var det via telefon kanske? Hörde bara en kvinnoröst.
Spontant känns det som att just detta exemplar skulle varit högaktuellt för Rolex att plocka hem. Antar Rolex skulle kört på No Limit kortet också.Nej det tror inte jag heller. Har man 17.7 milj usd att köpa klocka för så har man nog en slant kvar i spargrisen.
Ren spekulation: Rolex har inget intresse själva att äga den? Vet man om de kan ha budat?
Allright! Kollade knappt, men hörde bara en kvinnas röst. Men ja, det är väl väldigt hög sannolikhet att det är en man som köpt. Fortfarande nyfiken på huruvida rolex hade ett intresse av klockan själva eller inte dock.Ombud. Tiffany la väl första på 10?
Antagligen inte! Hoppas bara att personen som köpte den inte lägger den i ett mörkt kassaskåp, vore häftigt att se den användas!Sved nog inte ens.
ja det gjorde de kanske. Men känns som att de också vann isåfall. Inte skulle väl dom buda utan att vinna om de verkligen ville ha den?Spontant känns det som att just detta exemplar skulle varit högaktuellt för Rolex att plocka hem. Antar Rolex skulle kört på No Limit kortet också.
De kanske t.o.m gjorde det?
Tror den hamnar i en displaymonter.Antagligen inte! Hoppas bara att personen som köpte den inte lägger den i ett mörkt kassaskåp, vore häftigt att se den användas!
Kanske en anledning till de höga motbuden på slutet. Höjningar på $400’...ja det gjorde de kanske. Men känns som att de också vann isåfall. Inte skulle väl dom buda utan att vinna om de verkligen ville ha den?
Klassiker ju. Klart Rolex vill säkra klockans framtid.Varför skulle Rolex helt plötsligt bry sig? Inte troligt.
Nja. Merparten har gått kring eller över high. Att de hajpade blingklockorna inte säljer bra är väntat. Vintage-Panerai är också det iskallt. Ingen nyhet.Väldigt många lots som säljs nära low estimate![]()
Rolex bryr ju sig dock inte direkt mycket om gammalt junk vad jag känner till? Förutom dykarn med megaglaset möjligtvis.Klassiker ju. Klart Rolex vill säkra klockans framtid.
Well.. Historiskt sett så bryr de sig inte alls. Skulle förvåna de flesta om de helt plötsligt bryr sig nu.Klassiker ju. Klart Rolex vill säkra klockans framtid.
Hoppas det kommer fram! Det hade varit en mysig cirkelslutning iallafall.Well.. Historiskt sett så bryr de sig inte alls. Skulle förvåna de flesta om de helt plötsligt bryr sig nu.![]()
Tycker ändå inte att det är samma tryck i budgivningen som det kan ha varit på tidigare auktioner hos Phillips (typ deras Glamorous Day-Date). Lite annat utbud i och för sigNja. Merparten har gått kring eller över high. Att de hajpade blingklockorna inte säljer bra är väntat. Vintage-Panerai är också det iskallt. Ingen nyhet.
Estimaten är inte direkt rimliga till att börja med.Tycker ändå inte att det är samma tryck i budgivningen som det kan ha varit på tidigare auktioner hos Phillips (typ deras Glamorous Day-Date). Lite annat utbud i och för sig![]()
Äsch, varför ska dom hålla på att höja varandra med 500k dollar under den onödiga transportsträckan? Utgångspriset var väldigt fegt satt, bra att någon höjde ribban direkt säger jag. Det var ju ändå bara under sluttampen det var spännande.Han verkade nästan lite småirriterad att hon gjorde jättehoppet till 10m$ på PN. Gissar att det inte påverkade slutpriset, men det tog ju bort lite av showen kan jag tycka.
Jag tror det var stageat. Inte som att han hade tänkt börja på sin 1m commission bid. Det hade bara varit lite fuck you mot salen om man startat på tio. Me guessing.Han verkade nästan lite småirriterad att hon gjorde jättehoppet till 10m$ på PN. Gissar att det inte påverkade slutpriset, men det tog ju bort lite av showen kan jag tycka.
Har du aldrig haft den känslan när du budat på Tradera? Men det här var fan Tradera on steroidsSka nog aldrig gå på auktion, rycks med något jävligt och skulle buda med hejvilt (om det var något lägre priser).![]()
Har aldrig budat på Tradera..Har du aldrig haft den känslan när du budat på Tradera? Men det här var fan Tradera on steroids![]()
Passa dig för det då, framkallar samma känslor även där!Har aldrig budat på Tradera..![]()
Jag tippade 18...SOLD FOR $17,752,500
Med avgifter och allt. Jag la 17.5. Vinner jag?!??
Jag tippade 18...
Du vann Jönsson! Skicka upp valfri GS till mig.![]()
Vem vann?