• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Allmänna Frågetråden; här kan man ställa en fråga och hoppas att någon sitter på svaret!

Har slutat med micropopcorn sedan jag fick nys om att påsens insida släpper ifrån sig mikroplaster, pfas osv.

Denna är sevärd. En ögonöppnare.

Funderar på att köpa en Atv som i första hand ska användas till att köra ut plantor vid plantering i skogen och dra ut träd som står så jag inte når dem med traktorn eller skotaren.
Har tidigare haft en äldre Suzuki & artic cat, dessa var 100% på att starta och gå.
Men för att kunna lyfta moms och kostnad tänkte jag köpa nytt, men en Honda eller dyl kostar närmare 200k
Blicken faller då på CFMOTO & Kawasaki brute force (kymso) som då inte tillverkas i Japan eller EU
Men ligger på 80k
Så klart är jag med på att det inte är samma kvalitet, men har någon haft någon av ovannämnda ett par år ?
mitt krav är att den ska starta och gå.

Screenshot_20251011_080159_Samsung Internet.jpg

Senast ändrad:
Funderar på att köpa en Atv som i första hand ska användas till att köra ut plantor vid plantering i skogen och dra ut träd som står så jag inte når dem med traktorn eller skotaren.
Har tidigare haft en äldre Suzuki & artic cat, dessa var 100% på att starta och gå.
Men för att kunna lyfta moms och kostnad tänkte jag köpa nytt, men en Honda eller dyl kostar närmare 200k
Blicken faller då på CFMOTO & Kawasaki brute force (kymso) som då inte tillverkas i Japan eller EU
Men ligger på 80k
Så klart är jag med på att det inte är samma kvalitet, men har någon haft någon av ovannämnda ett par år ?
mitt krav är att den ska starta och gå.

Screenshot_20251011_080159_Samsung Internet.jpg
Jag hade en cfmoto under några år. Startade och gick som en klocka utan undantag. Finns säkert måndagsexemplar även där men den jag hade och likaså bekantas maskiner är och har varit riktigt bra och pålitliga. Till skillnad från grannens splitternya polaris som det bara varit strul med…

Tillbaka
Topp