Ahhmensåatt...Undrar om det blir någon fart på trejderna runt deadline i år? Rangers gjorde rätt som hoppade Kane.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Drury fick tillbaka lite heder efter Buch-trejden, sjukt bra deal för Tarasenko måste jag säga. Stackars Blais bara… Nu ser NYR riktigt vassa utAhhmensåatt...Undrar om det blir någon fart på trejderna runt deadline i år? Rangers gjorde rätt som hoppade Kane.
Kane hade börjat ta gisslan om detta inte skett innan TorsdagTarasenko & Kane…
Inte dumt att vara ett Rangersfan i dessa tider! Stanley Cup or bust!
Är det gamla osålda Lindros tröjorna som man äntligen blir av med, bara sprätta bort och sy på nyttBlir att köpa en bara för att…
Devils (orutinerade) och Leafs (cursed) ryker i förstarundanVerkligen intressant kapprustning i East. Sannolikheten att Rangers, Devils, Boston eller Leafs inte klarar förstarundan är ju överhängande och då lär vi får se GM-huvuden rulla.
Trist med Bert baraBästa trade-deadline på några år känns det som, äntligen har GM's fattat att det är vinna som det handlar om.
Och Larkin är kvar i 8 år till för en rimlig caphit
Glad att han får chansen att vinna, inte hamnade i typ CBJ eller VAN. Om han gör ett bra slutspel kommer han få 6+ i nästa kontrakt, det hade han aldrig fått i DET.Trist med Bert bara
Nice! Jag är pånu kör vi!
In och lägg era tips så ser vi hur klocksnackarna står sig!
Lattjo!Nice! Jag är på
Lite samma här, jag och bettingbolagen kommer inte överensLattjo!
Jag tror på tunga skrällar så vi får väl se hur långt det bär
För 30 biljetter hoppas jag6000:-, men det får det la vara värt att se Wings live i globen
Men då måste jag också vara i Göteborg, vilket av förklarliga skäl man gärna undviker..För 30 biljetter hoppas jag
För 500 ser du hockey i världsklass när Frölunda glider in i Scandinavium.
Där har du ett lifehack att dra för alla i din närhet.
Kollade på Wings mot Leafs först, samma platser hade kostat närmare 9kBiljettpriser helt uppåt väggarna. 1895:- styck på B-sektion i hörn. Men kunde inte hålla mig så köpte biljetter till Detroit-Toronto. Hoppas på bättre resultat än när jag såg dem mötas i Detroit Nov 2019. Då vann Toronto med 0-6.
Helt sanslöst.Men då måste jag också vara i Göteborg, vilket av förklarliga skäl man gärna undviker..
Kollade på Wings mot Leafs först, samma platser hade kostat närmare 9k
Gör det?Mitt bracket går ungefär lika bra som Rick Bowness och hans postgame media , men finaltipset lever än! (Oilers- Boston)
Tre senaste åren har jag haft Florida som ett finallag. I år var det givet att de efter fem matcher i första rundan skulle få lägga sig i solstolen.Gör det?
Gör det?
Gör det?