• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Allt om NHL

Tarasenko & Kane…
Inte dumt att vara ett Rangersfan i dessa tider! Stanley Cup or bust!

Otroligt vilket lag Rags har nu. Hela toppskiktet i East egentligen, maken till kapprustning har jag inte sett på länge.

Lite ledsamt som Chicagofan att se Kane lämna. Har ju egentligen väntat/hoppats på detta i ett par år nu, men knöt sig lite i magen ändå när det väl står klart. Kane fick mig att intressera mig för NHL och var anledningen till att jag började heja på Chicago för sisådär 10 år sedan.

Blir att köpa en bara för att…
CB9626E4-B0A3-4BCA-9097-AF43186DA2D3.jpeg

Verkligen intressant kapprustning i East. Sannolikheten att Rangers, Devils, Boston eller Leafs inte klarar förstarundan är ju överhängande och då lär vi får se GM-huvuden rulla.

Bästa trade-deadline på några år känns det som, äntligen har GM's fattat att det är vinna som det handlar om.

Och Larkin är kvar i 8 år till för en rimlig caphit :cigar:

Biljettpriser helt uppåt väggarna. 1895:- styck på B-sektion i hörn. Men kunde inte hålla mig så köpte biljetter till Detroit-Toronto. Hoppas på bättre resultat än när jag såg dem mötas i Detroit Nov 2019. Då vann Toronto med 0-6.

För 30 biljetter hoppas jag 😮
För 500 ser du hockey i världsklass när Frölunda glider in i Scandinavium.
Där har du ett lifehack att dra för alla i din närhet.
Men då måste jag också vara i Göteborg, vilket av förklarliga skäl man gärna undviker..
Biljettpriser helt uppåt väggarna. 1895:- styck på B-sektion i hörn. Men kunde inte hålla mig så köpte biljetter till Detroit-Toronto. Hoppas på bättre resultat än när jag såg dem mötas i Detroit Nov 2019. Då vann Toronto med 0-6.
Kollade på Wings mot Leafs först, samma platser hade kostat närmare 9k :oops:

Vilken jäkla serie det har varit mellan Oilers och Kings.
Mitt älskade LA är väck men det går inte att säga annat än att Oilers var det bättre laget.

Nu blir det spännande att följa om en tröttkörd (och oerfaren) Ullmark fixar pressen.

Sedan går det väl inte att göra annat än att imponeras av Seattle. Vilken galen bredd de har i laget. Visst Colorado har inte samma djup eller bredd som förra året men jag trodde att deras rutin ändå skulle ge dem mer vind i seglet.

Tipset om Toronto mot Dallas i final lever fortfarande.

ÄNTLIGEN 🥳
Nattens match var en nervös tillställning men lättnaden efter övertidsmålet var påtaglig.
Go leafs go

• Like
Reactions: Nic
Mitt bracket går ungefär lika bra som Rick Bowness och hans postgame media :bag: , men finaltipset lever än! (Oilers- Boston)

Tillbaka
Topp