• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

ANALOGUE

Köpt en Rolex av denna herre. Trevlig konversation och snabba puckar, precis som jag vill ha det. 100% GG:rolex:

Att tillägga är att det var mitt hittills största klockpaket :D

Senast ändrad:
Sålt vintage tropic till herrn. Jag har själv dålig koll på vintage men han förtydligade att värdet på gummit nog var mer än jag begärde och gav ett bud därefter.

Fasen definitionen av Goodguy! :)

Sålt vintage tropic till herrn. Jag har själv dålig koll på vintage men han förtydligade att värdet på gummit nog var mer än jag begärde och gav ett bud därefter.

Fasen definitionen av Goodguy! :)
Tänk vad billigt det är att vara goodguy.
100 spänn mindre så hade jag varit neutral och 400 spänn mindre en bad guy... :)

Köpt svårfångad länk av @ANALOGUE . Snabb och smidig affär efter en mycket trevlig konversation. Har även tidigare köpt ett antal vintageklockor av herr'n, och även dessa affärer löpte lika smärtfritt. En go gubbe jag gärna gör fler affärer med, så 100% GG!!

Köpt en klocka F2F av @ANALOGUE där jag lämnade en av mina som dellikvid. Vi hade en mycket trevlig diskussion om klockor i allmänhet och jag är mycket nöjd med affären :) @ANALOGUE är en 100% GG och jag skulle mycket gärna göra affärer med honom igen :)

Sålt skindiver f2f inramat av såväl klocksnack som bilsnack. Mycket trevlig affär från början till slut! @ANALOGUE är dessutom känd från diverse gtg:s. 100% goodguy!

Tillbaka
Topp