• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

andrande101

benz

Omega
2-Faktor
Köpte en Tag Heuer av Andreas. Han är en goodguy. Inga konstigheter, affären var smidig. Tack så mycket :)
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Köpte en Yobokies Super Oyster länk till en SKX007 i nyskick av den trevlige herrn efter att han uppmärksammat min fråga om just den länken i en tråd och kontaktat mig (då han ville sälja sin) - Superschysst! Bra konversation och snabb leverans. Definitivt Goodguy!
 

Larsan

Breitling
2-Faktor
Köpte en Tudor av andrande101 på distans. Grymt bemötande och snyggt skött för en klocknybörjare som mig. 5/5 goodguy!
 
Köpte en Tudor BB36 på distans. Affären gick smidigt och klockan skickades fort och ankom i det skick som beskrevs i annonsen.
andrande101 är helt klart en Good Guy.
 

Plurapalm

Breitling
Köpte en omega fois av Andreas. Suveränt bemötande och en trevlig pratstund. Klockan kom dagen efter vi gjort upp. Skicket var precis som beskrivet. 100% good guy.
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Jag köpte en Explorer 214270 på distans av Andreas. Snabb och enkel affär med raka rör utan krusiduller. Expressfart med postningen då helgen närmade sig och nyförvärvet kunde pryda handleden på fredag eftermiddag! 😁
En solklar Good Guy som jag gärna gör affär med igen.
 

Pippi

Omega
2-Faktor
Köpte en Submariner 114060 av Andreas. Riktigt trevlig kille som jag gärna gör affär med igen.
100% Good Guy!
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Köpt en klocka utav @andrande101
Tyvär fortar sig klockan flera minuter per dygn.
Efter konversation med Andreas så vill han ej ta tillbaka klockan utan att jag ska gå till en urmakare och avmagnetisera den.
Skulle det ej vara det så kunde han tänka sig att ta tillbaka klockan.
Lämnade den till urmakare och den var ej magnitiserad.
Nu svarar Andreas varken här eller på sin telefon.
Mkt dåligt och en badguy i min bok som inte kan göra rätt för sig.
Visar det sig att han haft anledning att inte svara och gör rätt för sig så kommer jag att ändra detta.

 
Topp