Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul - kommer gärna.Tjena alla GTG sugna Östgötabor tänkte bjuda in till en GTG det är hög tid för det speciellt eftersom jag har missat de två senasteLördagen den 22/10 i Centrala Linköping finns självklart möjlighet till mat och dryck.
Pågrund av lokalens storlek sätter jag ett tak på 20 personer först till kvarn gäller. Exakt plats och tid tas vid senare tillfälle via pm.
Hoppas ni är lika taggade som jag![]()
Vaknade visst på tok för sent! Hakar gärna om det skulle bli någon plats ledig
Har du någon referens från någon här på forumet? Vem är Christian P-G? Hittar nämligen ingen medlem med det namnet.Anmälan till GTG, två pers:
Martin M
Christian P-G
Får vi komma med?
Christian P-G här, var på möte hela dagen och kunde inte svara själv. Kommer gärna!!Har du någon referens från någon här på forumet? Vem är Christian P-G? Hittar nämligen ingen medlem med det namnet.
Har du någon referens från någon här på forumet? Vem är Christian P-G? Hittar nämligen ingen medlem med det namnet.
Som referens kan nämnas att jag är bror till Robertson (https://klocksnack.se/threads/stor-samling-av-vintageklockor-60-70tal-vill-ni-se.31228/) så klockintresset är stort.Har du någon referens från någon här på forumet? Vem är Christian P-G? Hittar nämligen ingen medlem med det namnet.
Okej där ser man honom känner jag sedan tidigare. Som sagt så är det fullt ser ut som att jag får kolla upp en större lokal.Som referens kan nämnas att jag är bror till Robertson (https://klocksnack.se/threads/stor-samling-av-vintageklockor-60-70tal-vill-ni-se.31228/) så klockintresset är stort.
@ErlingbornHej Vesper,
Känner tyvärr ingen på sidan ännu (vad jag vet) men både jag och Christian är stora klockentusiaster. Noterar att det finns en Erlingborn på sidan som jag ev känner.
Ser fram mot träffen!
Om detta stämmer så vet jag vem det är, dock inte träffat denna man men @Robertson har jag pratat klockor med på olika platser!Som referens kan nämnas att jag är bror till Robertson (https://klocksnack.se/threads/stor-samling-av-vintageklockor-60-70tal-vill-ni-se.31228/) så klockintresset är stort.
Hojta om du behöver stöd och råd! Jag har en hel del tid över just nu...Okej där ser man honom känner jag sedan tidigare. Som sagt så är det fullt ser ut som att jag får kolla upp en större lokal.
Stack inte du till Stockholm? Eller i alla fall iväg från slätten?Hojta om du behöver stöd och råd! Jag har en hel del tid över just nu...![]()
Jag är lite fast på slätten i "väntan" på nytt jobb. Blir eventuellt kvar då jag precis nyss blev petad på gällande lite konsultjobbStack inte du till Stockholm? Eller i alla fall iväg från slätten?
Drar ett pm ikvällHojta om du behöver stöd och råd! Jag har en hel del tid över just nu...![]()
Haha den räven är min farbrorOm du heter Peter i förnamn hoppas jag det!
Linköpings egna klockfamilj. Det kan bli en liten familjeträff: far, son, farbror och kanske ännu fler?Haha den räven är min farbror![]()