• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anmälan GTG Linköping

5366

Omega
Tjena alla GTG sugna Östgötabor tänkte bjuda in till en GTG det är hög tid för det speciellt eftersom jag har missat de två senaste :) Lördagen den 22/10 i Centrala Linköping finns självklart möjlighet till mat och dryck.

Pågrund av lokalens storlek sätter jag ett tak på 20 personer först till kvarn gäller. Exakt plats och tid tas vid senare tillfälle via pm.

Hoppas ni är lika taggade som jag :)
Kul - kommer gärna.
 

Martin M

Breitling
Har du någon referens från någon här på forumet? Vem är Christian P-G? Hittar nämligen ingen medlem med det namnet.

Hej Vesper,
Känner tyvärr ingen på sidan ännu (vad jag vet) men både jag och Christian är stora klockentusiaster. Noterar att det finns en Erlingborn på sidan som jag ev känner.
Ser fram mot träffen!
 
Senast ändrad:

Vesper

Rolex

Vesper

Rolex
Tänkte kolla lite om folk är intresserade av att vi abonnerar hela stället? Vi pratar 3-400kr per person. Vad säger ni?
 
Topp