• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Anmälning KS jullotteri 2012 PM:A tack!

Re: Anmälning KS jullotteri 2012

Pappikjolo skrev:
Pm skickat; 57.

Det kanske blir mindre kaos om man annonserar det nummer man valt?

Jag valde också 57 i stort sett samtidigt som du, hur vet vi vem som var först.
Om numret man valt redan är upptaget betyder det att man inte kan vara med i lotteriet?

PM:at 93. :)

Skulle nog ha läst allt innan, är ju mer av en gluttare så kvalar ju inte in. Nåväl, må bäste klocknörd vinna. ;)

Wtf händer?
pm:a in numret måste ju var den minst genomtänkta ideen ever.
Bara mina tankar, jag passar till nästa mer genomtänka lotteri. ;)

*bytte smiley*

Jokkmokkswe skrev:
Wtf händer?
pm:a in numret måste ju var den minst genomtänkta ideen ever.
Bara mina tankar, jag passar till nästa mer genomtänka lotteri. :evil:

Mmmm, nästa gång vi startar ett gratis lotteri på ett forum som vi sliter rätt hårt med att både rigga, pröjsa och engagera oss i så ska vi naturligtvis SÄRSKILT vika både lottnummer, vinstgaranti och hela lotteriupplägget så att det passar Jokkmokkswe...

:lol: :lol: :lol:

För er som inte är så alerta och läser instruktioner, PM:a till användare jullotteri2012 och meddela nummer. Gör ni inte det så har ni ingen plats. Får ni inget svar har ni fått lotten.

Re: Sv: Anmälning KS jullotteri 2012 PM:A tack!

jabla skrev:
Pappikjolo skrev:
Pm skickat; 57.

Det kanske blir mindre kaos om man annonserar det nummer man valt?

Jag valde också 57 i stort sett samtidigt som du, hur vet vi vem som var först.
Om numret man valt redan är upptaget betyder det att man inte kan vara med i lotteriet?
Tja, jag hoppas att höga vederbörande meddelar den av oss som var sen... Det ger sig säkert:grin:

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2

Jullotteri2012 skrev:
För er som inte är så alerta och läser instruktioner, PM:a till användare jullotteri2012 och meddela nummer. Gör ni inte det så har ni ingen plats. Får ni inget svar har ni fått lotten.

Tack, då vet vi...

Denke skrev:
Mmmm, nästa gång vi startar ett gratis lotteri på ett forum som vi sliter rätt hårt med att både rigga, pröjsa och engagera oss i så ska vi naturligtvis SÄRSKILT vika både lottnummer, vinstgaranti och hela lotteriupplägget så att det passar Jokkmokkswe...

+100´

Haha!
jag är ändå oerhört tacksam för att ni driver detta underbara forum vidare!

P-A skrev:
Denke skrev:

+100´

Haha!
jag är ändå oerhört tacksam för att ni driver detta underbara forum vidare!

Gulligullan koko, ett jätte kul initiativ på ett kanonforum. :D

Nu menade jag verkligen inget illa, men när premisserna ändras efter utsatt tid, så vållade det bara en massa missförstånd bland folket.
Jag kanske hade en väldigt sned ton bara, jag ber jätte mycket om ursäkt till forum ägarna. Ni gör ett sjuhelvetes jobb.

Tillbaka
Topp