• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anmälning KS jullotteri 2012 PM:A tack!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jokkmokkswe skrev:
Nu menade jag verkligen inget illa, men när premisserna ändras efter utsatt tid, så vållade det bara en massa missförstånd bland folket.
Jag kanske hade en väldigt sned ton bara, jag ber jätte mycket om ursäkt till forum ägarna. Ni gör ett sjuhelvetes jobb.

Äh, simma lugnt! :D
 

Joachim

Omega
Blev tilldelad 97 istället, men är minst lika glad för det!
Best of luck everyone!



Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Denke skrev:
Pappikjolo skrev:
Jokkmokkswe skrev:
Lovar sjunga Gulli-Gullan för er på nästa GTG, då lovar jag det blir drag under galoscherna ;)

Det ser jag fram emot. Kanske Denke kan agera kör när det kommer till "koo-koo"? :lol:

Det kan ni fethajja, jag är den hottaste körtjejen sen Anki Bagger! :mrgreen:

Det var som fan Denke, jag har alltid trott att du mer var triangel spelare!

MVh
Anders P
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Anmälning KS jullotteri 2012 PM:A tack!

Om man inte fått något svar så betydde det väl att man fått nummret? :)

skickat med telefonen.
 

max

Dancing Queen
Re: Sv: Anmälning KS jullotteri 2012 PM:A tack!

P-A skrev:
Om man inte fått något svar så betydde det väl att man fått nummret? :)

skickat med telefonen.
Yepp, eller att man lyckats skriva fel namn som mottagare av pm:et :lol: :lol:
Hade iaf roligt igår när det ballade ur, hehe dendär andra tråden får mig att kikna av skratt såhär i efterhand :lol: Väldigt roligt med dessa kreativa och smått galna tävlingar som poppar upp på forumet!

Men kanske borde denke ta casion, hans gamla mögliga ur verkar ju inte hålla tiden så vidare värst bra ;) ;) :lol:
 

max

Dancing Queen
Spencer66 skrev:
Nja, Denke höll tiden! han lämnade över ansvaret till mig att rigga allt kl 19.56.. :D
hahaha ja har man bara bollat vidare problemet innan utsatt tid så är man fri, kör samma sak på jobbet ;)
"Du denhär upphandlignen om 5miljoner skall vara inlämnad imorgon, har inte riktigt hunnit börja, ordnar du det!" Sen smäller man igen dörren och kutar :lol:
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
max skrev:
hahaha ja har man bara bollat vidare problemet innan utsatt tid så är man fri, kör samma sak på jobbet ;)
"Du denhär upphandlignen om 5miljoner skall vara inlämnad imorgon, har inte riktigt hunnit börja, ordnar du det!" Sen smäller man igen dörren och kutar :lol:

+1

Det värsta är dock att jag brukar vara den som får dörren igensmälld i ansiktet. :roll: :lol:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
max skrev:
Spencer66 skrev:
Nja, Denke höll tiden! han lämnade över ansvaret till mig att rigga allt kl 19.56.. :D
hahaha ja har man bara bollat vidare problemet innan utsatt tid så är man fri, kör samma sak på jobbet ;)
"Du denhär upphandlignen om 5miljoner skall vara inlämnad imorgon, har inte riktigt hunnit börja, ordnar du det!" Sen smäller man igen dörren och kutar :lol:

Klockan var 19:46. Spencer hade gott om tid. Ett litet barn hade fixat det där med god marginal. :mrgreen:
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Denke skrev:
max skrev:
Spencer66 skrev:
Nja, Denke höll tiden! han lämnade över ansvaret till mig att rigga allt kl 19.56.. :D
hahaha ja har man bara bollat vidare problemet innan utsatt tid så är man fri, kör samma sak på jobbet ;)
"Du denhär upphandlignen om 5miljoner skall vara inlämnad imorgon, har inte riktigt hunnit börja, ordnar du det!" Sen smäller man igen dörren och kutar :lol:

Klockan var 19:46. Spencer hade gott om tid. Ett litet barn hade fixat det där med god marginal. :mrgreen:


19:56 när du hade tjatat klart..
 

Johan M

Cartier
Hej mitt PM verkar fastna i utkorgen och hamnar aldrig i skickat.

Idag, 16:14
Från: Johan M
Till: Jullotteri2012 

Hej, jag tar gärna ett nummer.

Gärna nummer 17 eller 22 eller 45 eller 75 eller 98 eller ett annat nummer som är ledigt
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Johan M skrev:
Hej mitt PM verkar fastna i utkorgen och hamnar aldrig i skickat.

Idag, 16:14
Från: Johan M
Till: Jullotteri2012

Hej, jag tar gärna ett nummer.

Gärna nummer 17 eller 22 eller 45 eller 75 eller 98 eller ett annat nummer som är ledigt
Det ligger ligger i utkorgen tills mottagaren har läst det!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Rber skrev:
Johan M skrev:
Hej mitt PM verkar fastna i utkorgen och hamnar aldrig i skickat.

Idag, 16:14
Från: Johan M
Till: Jullotteri2012

Hej, jag tar gärna ett nummer.

Gärna nummer 17 eller 22 eller 45 eller 75 eller 98 eller ett annat nummer som är ledigt
Det ligger ligger i utkorgen tills mottagaren har läst det!

Ibland ligger det kvar i utkorgen även efter att mottagaren läst det...vet ej varför.
 

Dubbes

Cartier
Eftersom det är ett lotteri så kan jag ta vilket nummer som helst som är över. såg 50 fanns så jag tar det numret!
 

fototävling

Breitling
Ännu en gång vill jag påminna, anmälan är endast giltig om den inkommer som pm till användaren jullotteri2012!
Inga pm till oss administratörer, moderatorer eller anmälan här i tråden räknas!!
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Anmälning KS jullotteri 2012 PM:A tack!

När är dragningen? Lördag?

skickat med telefonen.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Till er som bokat nummer i tråden eller PM'at direkt till exempelvis mig så finns här ett förtydligande om VAR man bokar sina lottnummer etc: viewtopic.php?f=2&t=2489

På förekommen anledning vill vi också förtydliga att det inte kommer att skickas ut någon instruktion för var/hur man betalar sin lott eftersom lotteriet är GRATIS. :lol:
 
Topp