PM:a omdelbart och bekräfta med namn och adress om skickas
Done!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PM:a omdelbart och bekräfta med namn och adress om skickas
Har mina uppgifter kommit fram?
@Ministern
Nu var det ju en "intresse"-tråd enligt första inlägget så varför så upprörd?Skärpning nu alla ni som beställt och försöker dra er ur. Hosta upp pengarna och sälj i köp och säljtråden om ni inte längre vill ha era pins.
Tvi!
Har nog missat, men...allt kommer lösa sig, vimlar av vänliga medlemmar. har bara haft fullt och inte hunnit återkoppla.![]()
Har nog missat, men...
Information till dig, betalning till smeden direkt via Swish...men hur/när får jag nummer att Swisha till, och när skickas produkten?
Är det någon mer än @Ministern som man kan prata med angående en Pin?
Vill veta Om det finns någon chans att knipa en pin som ingen betalt eller om man måste slå till på guld varianten för att få en denna gången?
Nej det finns ingen annan om du inte vill prata rent socialt.
PMa dig två gånger utan svar och såg att du har/haft fullt upp så tänkte att någon annan kanske också är inblandad som kan ge mig ett svar!
Får så många mess, alla betas av efterhand.
Okej då vet jag! Bara att vänta. Tack
Har du beställt? Om det blir fler än antal producerade så gör smeden fler. Alla som vill ha kommer få.
Misstänker att PM finns, vi löser detNej jag har inte beställt. Trodde det var försent!
Läste att folk hoppat av och hoppades på att kunna köpa en då.
Jag beställer en pin i silver då![]()