Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur går det med denna pin egentligen? Jag har försökt få kontakt med @Ministern i 1,5v nu men får varken svar eller bekräftelse på mina PM. Kan man kontakta silversmeden direkt eller hur gör ni andra?
Hur går det med denna pin egentligen? Jag har försökt få kontakt med @Ministern i 1,5v nu men får varken svar eller bekräftelse på mina PM. Kan man kontakta silversmeden direkt eller hur gör ni andra?
Läst tråden?Vad går den på?![]()
Det har jag, 700 kronor står det i första posten, är det det som är satt nu när den är klar med frakt och så med?Läst tråden?
650:- plus ev frakt som är 60:- rek eller 20:- ej spårbart. Jag valde det sistnämnda och den kom välförpackad i brevlådan dagen efter.Vad går den på?![]()
KS pyjamasparty!Kan även bäras till pyjamas......![]()
Hört att vi ska ha en lussevaka gtg i Skåne Blir glögg, lussekatter, pepparkakor, klockor och pyjamas.KS pyjamasparty!
Snart i en stad nära dig.
Vem blir först?
Tycker att den är bra mycket bättre än den nyaFel logga på den gamla!
Kan man få tag på en pin såhär 2år försent?
Samma här.. Sönder direktMin pajade nästan omgående, nålen gick av. Tror det var någon som sa att det var något materialfel och hade fått det fixat.
Vet att smeden hade testat en ny svetsningsteknik vid monteringen av nålen, som uppenbarligen inte gick nå vidare bra då även min trillade av. Han åtgärdade dock mitt problem utan några konstigheter.Samma här.. Sönder direkt