• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

anmälningslista KS-pin i silver

Hur går det med denna pin egentligen? Jag har försökt få kontakt med @Ministern i 1,5v nu men får varken svar eller bekräftelse på mina PM. Kan man kontakta silversmeden direkt eller hur gör ni andra?

Måste säga att jag var tveksamt till hantverket när jag tittat på bilderna, men när jag fått den i person så är den riktigt fin och inser att det är svårt att ta ett fotografi som ger den rättvisa! Super snygg!

20171014_132226.jpg

Ja
Det har jag, 700 kronor står det i första posten, är det det som är satt nu när den är klar med frakt och så med?
Har läst första och sista tråden, men kan läsa igenom hela tråden efter jobbet med, så kan jag ju se om det har kommit fram någonstans i den andra sidorna

Edit: Nu hittade jag priset: 650 kronor exklusive frakt, står på sidan 4:a så dom som går in på sidan inte behöver leta (eftersom fråga var No No) :)

Senast ändrad:
Blir det ett till race hade jag garanterat köp en i guld denna gång. Riktigt snygg och blir glad varje gång jag ser min i silver på slaget.

Min pajade nästan omgående, nålen gick av. Tror det var någon som sa att det var något materialfel och hade fått det fixat.

Tillbaka
Topp