Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skärp dig! ;-)Annandagsklockan för mig blir DD på tjugokronors fuskmocka.
OT:Nu är du ju redo iallafall. Det är en god bit på väg tärna gör jag gärna men morgonen är inte min grejÖverväger löptur på morgonen. Börjar med träningskläder och klocka. Sedan får vi se ifall orken också finns där...
(JP2000-E)
Inte min heller. Tror jag tar frukost istället. Kanske en löptur på eftermiddagen? Vi får se.OT:Nu är du ju redo iallafall. Det är en god bit på väg tärna gör jag gärna men morgonen är inte min grej
Annandagsklockan för mig blir DD på tjugokronors fuskmocka.
Orutinerat.Hämtade bara en klocka med mig så fick bära samma klocka 3 dagar i rad
Gör det för @Gummo han är barnsligt förtjust i dem.Skärp dig! ;-)
DW-5600BBref på den?
Jag älskar morgonträning innan frukostOT:Nu är du ju redo iallafall. Det är en god bit på väg tärna gör jag gärna men morgonen är inte min grej