• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Anullerade väntelistor från rolex??

Har väldigt bra relation med flera AD....handlat ganska många nya klockor, i synnerhet Rolex...jag har ingen förtur på några kö listor...Är dock inte bitter över det då jag inte ser någon sportrolex tillräckligt intressant för att köa på. :)

Fast jag vet inte om det är så kotym att alltid säga b efter a. Som exempelvis får jag väldigt ofta frågan (privata meddelanden) vad man kan förvänta sig för rabatt på vissa klockor. Jag säger aldrig vad jag betalat under list. Jag menar, det är väldigt få som betalar exakt samma pris för en klocka. Det kommer alltid skilja sig mellan olika AD med anledning av relation och historik. Att någon av den anledningen också får förtur på vissa modeller tycker iaf inte jag är konstigt??

Gå in i valfri tråd där en uris eller butik är under lupp för den minsta kritik så åker högafflar och facklor fram snabbare än TS har skrivit klart sitt första inlägg om att man ska namnge med motivering att man ska hjälpa sina forumkamrater att slippa gå på pumpen. I det här fallet är det väl bra att veta vart man inte ska köa ifall man är ute efter exempelvis en Hulk.

Sen förstår jag också att det självklart görs undantag, men när nu @BadkarsPiraten valde att offentligt gå ut med det, och att det inte ens rörde sig om att han tidigare har varit en premium-kund med flertalet köp, så finns det säkert intresse för andra som står i kö för en Hulk att veta vem det är.

Man får smöra in sig ordentligt. Dock servat 3 ur där.
Så helt okänd är man inte precis.

Det är inte någon nyhet alls, Det har varit på tapeten flera gånger på forumet men det är först nu folk börjar gråta över det? Herregud.
Ingen gråt över det. Jag traskade själv in hos AD och plockade ut en 116610 samma dag (med ordentlig rabatt dessutom). Skulle inte påstå att jag har någon relation överhuvudtaget med ADn dock.

Relation med AD låter ju sött. Något som folk i allmänhet verkar påtalar för att få känna sig lite märkvärdiga.
Varför skulle man vilja stå i kö för en klocka, Råleks allra helst..
Jag skulle jag ha en lista med personer jag INTE vill sälja till.
Vad hände med först till kvart?:eek:

Vem har sagt något om rabatt?
Självklart är du avundsjuk, annars skulle du inte dra mytoman kortet.
Sluta dra saker ur arslet på dig själv.
Ok, det var kanske någon annan i tråden som fick rabatt utan väntetid hos AD, my bad i så fall. Är inte intresserad av en sån klocka, därför inte avundsjuk. Varför i hela fridens namn skulle en försäljare prioritera en random besökare framför stamkunder? Därav "mytomankortet" som var menat med glimten i ögat.

Ok, det var kanske någon annan i tråden som fick rabatt utan väntetid hos AD, my bad i så fall. Är inte intresserad av en sån klocka, därför inte avundsjuk. Varför i hela fridens namn skulle en försäljare prioritera en random besökare framför stamkunder? Därav "mytomankortet" som var menat med glimten i ögat.

"Med glimten i ögat".
Du fuckade upp men det är lugnt, Jag förlåter dig.

Själv skulle jag inte ha passat på en sådan deal, rätt tid rätt plats? Trist för dem andra som står i kön på samma klocka då väntetiden säkert blir ännu längre än vad den kunde varit.

Känns lite blandat med all denna info då det i söndags fanns nada ceramic helstål sport hos favorit AD'n och i dag fanns 116660, 116710ln, 114060 och 116610ln bara att plocka

Tyvärr lyser hulk, batman, daytona och sd43 med sin frånvaro

När jag hämtade min SD43 igår så tolkade jag det som att Nymans/Krons räknar med att få in 4-5st SD43 per år.
Otroligt låg tilldelning, knasigt.

Dansk logik...har jobbat med dem, för dem, åt dem i 10 år.........logik är inte landets strong suit.....

Tillbaka
Topp