Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bekräftar väl bara intrycket att "mervärdet" av många svenska AD är next to none jämfört med gråhandeln.Eftersom det är kutym på forumet att efterfråga B och man har sagt A, så vilken AD är det så att man vet vem man Inte ska göra affärer med![]()
Du har alltså inte byggt upp en relation utan hade tur?Detta är min första klocka jag köpte från min AD![]()
Fast jag vet inte om det är så kotym att alltid säga b efter a. Som exempelvis får jag väldigt ofta frågan (privata meddelanden) vad man kan förvänta sig för rabatt på vissa klockor. Jag säger aldrig vad jag betalat under list. Jag menar, det är väldigt få som betalar exakt samma pris för en klocka. Det kommer alltid skilja sig mellan olika AD med anledning av relation och historik. Att någon av den anledningen också får förtur på vissa modeller tycker iaf inte jag är konstigt??
Relation med AD innan ens första köp - lite som att vara tillsammans med någon som inte vet om det. #illusionDu vill alltså bara skryta om att du fick tag i en Hulk hos AD utan att stå i kö?![]()
Kan ju vara vän med någon på butiken och butiken inte har som policy att vara nogräknad med att tilldelning går enligt lista.Relation med AD innan ens första köp - lite som att vara tillsammans med någon som inte vet om det. #illusion
Du vill alltså bara skryta om att du fick tag i en Hulk hos AD utan att stå i kö?![]()
Du har alltså inte byggt upp en relation utan hade tur?
Ingen gråt över det. Jag traskade själv in hos AD och plockade ut en 116610 samma dag (med ordentlig rabatt dessutom). Skulle inte påstå att jag har någon relation överhuvudtaget med ADn dock.Man får smöra in sig ordentligt. Dock servat 3 ur där.
Så helt okänd är man inte precis.
Det är inte någon nyhet alls, Det har varit på tapeten flera gånger på forumet men det är först nu folk börjar gråta över det? Herregud.
Ingen gråt över det. Jag traskade själv in hos AD och plockade ut en 116610 samma dag (med ordentlig rabatt dessutom). Skulle inte påstå att jag har någon relation överhuvudtaget med ADn dock.
True, true.Det gäller att ha flyt och karisma.
Eller en släng av mytomani.Det gäller att ha flyt och karisma.
Ursäkta?Eller en släng av mytomani.
Ursäkta?
Var det mest karisma eller flyt tror du? Om det var din karisma så tar jag gärna lite tips då jag besökte en AD angående just en Hulk. Fick då svaret ca 2 år, kanske tidigare
Edit: Citerade fel inlägg, men frågan kvarstår.
Ett antal stamkunder står i årslånga köer, du glider in och får köpa till rabatt. Ursäkta men vad har alla missat? Avundsjuk? Nej, faktiskt inte, men väldigt nyfiken.Uppenbarligen har jag karisma, och möjligtvis om jag har någon för mig övrig okänd talang.
Ett antal stamkunder står i årslånga köer, du glider in och får köpa till rabatt. Ursäkta men vad har alla missat? Avundsjuk? Nej, faktiskt inte, men väldigt nyfiken.
Ok, det var kanske någon annan i tråden som fick rabatt utan väntetid hos AD, my bad i så fall. Är inte intresserad av en sån klocka, därför inte avundsjuk. Varför i hela fridens namn skulle en försäljare prioritera en random besökare framför stamkunder? Därav "mytomankortet" som var menat med glimten i ögat.Vem har sagt något om rabatt?
Självklart är du avundsjuk, annars skulle du inte dra mytoman kortet.
Sluta dra saker ur arslet på dig själv.
Ok, det var kanske någon annan i tråden som fick rabatt utan väntetid hos AD, my bad i så fall. Är inte intresserad av en sån klocka, därför inte avundsjuk. Varför i hela fridens namn skulle en försäljare prioritera en random besökare framför stamkunder? Därav "mytomankortet" som var menat med glimten i ögat.
Du har inte övervägt tanken om att du helt enkelt hade flyt? Har svårt att avgöra om din pissiga attityd är ett medvetet skämt eller inte i det här sammanhanget."Med glimten i ögat".
Du fuckade upp men det är lugnt, Jag förlåter dig.