• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

aosehus

ctothef

KS Explorers Club
Köpte en Submariner av Aosehus, och kan bara instämma med tidigare skribenter. Snabb respons, trevligt bemötande, och mycket väl paketerad leverans!
Goodguy!
 

Bolio

Panerai
Bytt med Aosehus i 60k klassen och allt funkade hur bra som helst. Kan varmt rekommendera honom och skulle aldrig tveka på att göra affär med honom igen.
 
För att bygga på denna gedigna referenstråd så kan jag lägga till att jag köpte en Datejust av Aosehus. Mycket tillmötesgående, trevlig och klockan uppfyllde alla förväntningar. Rekommenderas!
 

seikoswede

Panerai
Herr @aosehus köpte nyligen lite saker från lifestyle-avdelningen och jag kan bara stämma in i hyllningskören och säga Good Guy! Snabbt smidigt och smärtfritt! TACK!
 

WatchIT

Panerai
Köpte en Breitling Aerospace av @aosehus och det var smidigt, trevligt och helt utan problem. Riktigt bra säljare, rekommenderas. Blir säkert fler affärer.
 

Norra

Panerai
Precis köpt en Panerai av @aosehus som var mycket tillmötesgående och tålmodig och svarar gärna på en massa dumma frågor. 101% good guy, rekommenderar!
 

Sistakvarten

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka av Martin, inga som helst problem, trevlig konversation och varan skickades fort och var i bättre skick än beskrivet, toppsäljare och 100% goodguy:D
 

Plinkan

Breitling
Köpte en Breitling Transocean och är väldigt nöjd. Trevlig och väldigt hjälpsam säljare, skickade snabbt och paketet var väl paketerat. Bara positiv feedback och rekommenderas varmt!
 

stenlund

Omega
Köpt en Omega PO.
Riktigt snabb och smidig affär !
Fint skick och riktigt bra emballage.
Skulle inte tveka en sekund att göra affärer med honom igen
 
Köp en Rolle på distans av Aosehus!
Trevlig, tillmötesgående och snabba svar genom hela affären, bra paketerad leverans och klocka i utlovat skick! Bara positivt!
 

AMG63

Cartier
Köpte en klocka av Aosehus, bra packat, trevlig konversation, smidigt rakt igenom,klockan bra beskriven.
100% GG
 
Senast ändrad:

dekadent

Omega
2-Faktor
Köpte ett Omega Nato av @aosehus Mycket trevlig och smidig affär, rak och snabb kommunikation, tydlig leveransinfo. Varan var som utlovat och uppfyllde förväntningarna. Skulle mer än gärna handla av honom igen!
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Sålde armband till herrn.
Tydlig kommunikation och allt va precis som man vill. Blixtsnabb betalning.

Kommer göra det igen om jag får möjlighet.
 
Topp