• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad AP Royal Oak 15450 från 2017 i toppskick!

Nic

Rolex
2-Faktor
Pris
130000kr
Returpolicy
Retur inom 24 timmar om något skulle vara fel på klockan vid ankomsten.
Bilder Skickat
  1. Ja
Har nyligen köpt en 15450 med blå tavla, därför får denna pärla nu lämna samlingen.
Det är alltså en Audemars Piguet Royal Oak 15450 på 37 mm med silvertavla som erbjuds till försäljning.
Klockan är köpt ny av mig i december 2017. Har sen dess använts sparsamt i rotation med andra klockor och är i suveränt fint skick.
Den saknar helt dings och märken men letar man noga kan man hitta ett fåtal väldigt fina hairlines på länken.
Klockan är under garanti i drygt fyra år till (t.o.m. 2022-12-04) och levereras som full set. Den går stabilt enligt spec vad gäller tidhållning och gångreserv.

Pris: 130 000 kr. Helst möts jag upp i Stockholm eller Söderhamn med omnejd för affär. Kan eventuellt skickas och då sker det med värdefrakt.
Byte: kan eventuellt vara av intresse. Med fördel mot Rolex och framför allt 116200/116234 med blå, svart eller tuxedo-tavla och jubilee i fint skick.
Betalning: via Swish eller banköverföring.
Retur: inte om vi träffas, annars inom 24 timmar om något skulle vara fel på klockan vid ankomsten.
Referenser: mina referenser från forumet kan hittas här.

Skicka ett meddelande om ni är intresserade eller vid eventuella frågor och funderingar.
Tack KS för annonsplatsen.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg
 
Topp