Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävligt bra. Grattis! Antar att den är nyMånga fina klockor i tråden.
Fortsätter bomba bilder på dennaFår försöka mig på en datumomställare snart.
![]()
Inget som slår 15202! Helt fantastisk!Många fina klockor i tråden.
![]()
Jävligt bra. Grattis! Antar att den är ny
Inget som slår 15202! Helt fantastisk!
Grattis! Så jäkla bra. Är väldigt sugen på en själv.Många fina klockor i tråden.
![]()
Blir inte bättre. Grattis och well done!Många fina klockor i tråden.
![]()
Skulle vara en i rose i sådana fallBlir inte bättre. Grattis och well done!![]()
Eller Hourglass (15205) i guldguld med grön tavla. En sån skulle sitta fint på dig. Rosén är grym den med.Skulle vara en i rose i sådana fall![]()
Den bästa pm AP som finns!Eller Hourglass (15205) i guldguld med grön tavla. En sån skulle sitta fint på dig. Rosén är grym den med.
Få klockor som får mig avis men nya jumbon är fantastisk.
+1Den bästa pm AP som finns!
![]()
Grattis, fin klocka!![]()
Senaste inköpet blev en 15400.
Tidig 80-talare och länken är fortfarande så här tajt.![]()
Nice! Haft den länge? Nöjd?Oj, har visst blivit en allmän AP-tråd. För maximal uppmärksamhet lägger jag upp min bild från dagens fredagstråd
![]()
Å en bild på det fina verket
![]()
Tycker den ser perfekt ut på handleden!Börjat vänja mig med sizen nu och blir bara nöjdare och nöjdare med klockan.
Tavlans oxidering gör halva klockan, charmigt.
![]()
![]()
![]()
Håller med, den ser riktigt bra ut!Tycker den ser perfekt ut på handleden!
Allt för många som köper RO modell större som inte kan bära upp den. Ser oftast förjävligt ut
15400 är ju katastrofal på de flesta.Tycker den ser perfekt ut på handleden!
Allt för många som köper RO modell större som inte kan bära upp den. Ser oftast förjävligt ut
För mig går helt klart gränsen vid 15300, allt större ser sjukt pajigt ut på mig.15400 är ju katastrofal på de flesta.
Tar bilder som luras lite också. Tycker 39mm sitter perfekt på mina 18.5cm handleder![]()