• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Apple 🍏 trĂ„den , för den som Ă€r fast i 🍎 trĂ€sket

Riki87

Cartier
2-Faktor
Har lÀst sÄ mycket negativt om swappie. Att dom försöker dra ner den erbjudna summan osv. Har bara sÄlt en billigare telefon till dom tidigare. Men du fick vad som utlovades eller?
Var sÄ för mig. iPhone 11. De skulle ge 2700. Fast jag valde telefon funkar ej som den ska ÀndÄ sÄ sa de 2700. Sen nÀr tele kom till de sÄ sÀnkte de till 60 kr
 

KenKun

Patek
2-Faktor
IOS 17.......ser absolut ingen skillnad :(
Min favvo iOS17 funktion, att den sparar alla "timers" som man har satt. Perfekt nĂ€r jag gymmar 😀

IMG_1303.png
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Har pratats om det tidigare. Drar inte mycket alls.
StÀngs dessutom av pÄ natten och nÀr du gÄr ivÀg med din Apple Watch
Tack, ska testa. Min Apple Watch :)......icke!

Sen frun fick en har hennes riktiga klockor inte anvÀnds alls......legat och dammat sedan maj. Ska nog sÀlja dem....hon lÀr ju inte mÀrka det.....
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Ofta nÀr jag plockar upp telefonen ur fickan kommer jag av misstag Ät kontrollerna. Finns det nÄgon hÀr som vet hur man kan begrÀnsa music controls till att endast vara via Dynamic Island?
IMG_1412.jpeg
 

Namaste

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Har lÀst sÄ mycket negativt om swappie. Att dom försöker dra ner den erbjudna summan osv. Har bara sÄlt en billigare telefon till dom tidigare. Men du fick vad som utlovades eller?
SÄlde min 12 mini 128GB till Swappie. Dom utlovade 4200:- Min lur var i nyskick, inga mÀrken eller repor vad jag kunde se.

Fick 3500:- pga;

Anledningar till att priset har Ă€ndrats​

  • Enheten har lĂ€tta repor och/eller lĂ€tta slitage och motsvarar inte det skick som anges i försĂ€ljningsformulĂ€ret.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
SÄlde min 12 mini 128GB till Swappie. Dom utlovade 4200:- Min lur var i nyskick, inga mÀrken eller repor vad jag kunde se.

Fick 3500:- pga;

Anledningar till att priset har Ă€ndrats​

  • Enheten har lĂ€tta repor och/eller lĂ€tta slitage och motsvarar inte det skick som anges i försĂ€ljningsformulĂ€ret.
Det Àr sÄnt hÀr som gör att det kÀnns som ett lotteri. Byter jag lur sÄ fÄr morsan min 14 pro.
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
SÄlde min 12 mini 128GB till Swappie. Dom utlovade 4200:- Min lur var i nyskick, inga mÀrken eller repor vad jag kunde se.

Fick 3500:- pga;

Anledningar till att priset har Ă€ndrats​

  • Enheten har lĂ€tta repor och/eller lĂ€tta slitage och motsvarar inte det skick som anges i försĂ€ljningsformulĂ€ret.
De bjöd 8470.- för min 13 PRO 256 Gb. Har skickat min till Swappie som mottog den igÄr.
Skall bli spÀnnande att se om de Àndrar min, fin med 95% batterihÀlsa.
Hur lÄng tid fick du vÀnta innan besked och hur lÀnge innan pengarna satt pÄ kontot ?
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
De bjöd 8470.- för min 13 PRO 256 Gb. Har skickat min till Swappie som mottog den igÄr.
Skall bli spÀnnande att se om de Àndrar min, fin med 95% batterihÀlsa.
Hur lÄng tid fick du vÀnta innan besked och hur lÀnge innan pengarna satt pÄ kontot ?
Prova mresell ocksÄ, kostar inget att jÀmföra. Det bÀsta med Swappie Àr att de skickar tillbaks den gratis om man inte accepterar priset - sÄ gjorde jag o sÄlde via mresell istÀllet sist.
 

Namaste

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
De bjöd 8470.- för min 13 PRO 256 Gb. Har skickat min till Swappie som mottog den igÄr.
Skall bli spÀnnande att se om de Àndrar min, fin med 95% batterihÀlsa.
Hur lÄng tid fick du vÀnta innan besked och hur lÀnge innan pengarna satt pÄ kontot ?
Dom mottog telefonen i fredags och jag fick beskedet igÄr, tisdag.
Inga pengar pÄ kontot Àn ;)
 
Topp