Alltid kul med tekniska prylar, Apple TV är ju inget undantag! Har kört några generationer nu, var på G nu att köpa 4K igår, eftersom jag har tagit ut min 4 generationen från TV/Bio-rummet, ut till den nybyggda ateljén. Anledningen var att dom så kallade smart TV inte är så speciellt smarta. Tänkte kolla på D-play igår, men det fanns inte som ett alternativ på min relativt nyköpta Panaconic OLED, och det suger.
Men då jag var på väg att klicka hem en, så kom jag plötsligt på att det var ju ett tag sedan 4K lanserades, ( 2017) för att vara exakt. Efter lite googlande, så ryktas det nu, att Apple Tv Gen 6 snart skall släppas, inga stora förändringar, men en snabbare processor som gör att spelupplevelsen ska kunna bli bättre, däremot så verkar det som att 4K kommer att se ut som föregångaren. Ett annat rykte antyder att den nya "Apple TV Gen 6 kommer att börja vid 64 GB baslagring medans den större hamnar på 128 GB.
Priserna ska inte bli högre än idag, däremot så sägs det att den nuvarande 4K kommer att bli billigare och att den nya kommer att hamna där 4K ligger idag.
Hm...var enormt sugen och handla nu, men jag tror faktiskt att jag väntar till den nya gen generationen släpps!
Finns det någon, som kanske sitter inne på lite annan matnyttig information angående Apple Tv Gen 6.
Några länkar man kan läsa om man har lust!
Men då jag var på väg att klicka hem en, så kom jag plötsligt på att det var ju ett tag sedan 4K lanserades, ( 2017) för att vara exakt. Efter lite googlande, så ryktas det nu, att Apple Tv Gen 6 snart skall släppas, inga stora förändringar, men en snabbare processor som gör att spelupplevelsen ska kunna bli bättre, däremot så verkar det som att 4K kommer att se ut som föregångaren. Ett annat rykte antyder att den nya "Apple TV Gen 6 kommer att börja vid 64 GB baslagring medans den större hamnar på 128 GB.
Priserna ska inte bli högre än idag, däremot så sägs det att den nuvarande 4K kommer att bli billigare och att den nya kommer att hamna där 4K ligger idag.
Hm...var enormt sugen och handla nu, men jag tror faktiskt att jag väntar till den nya gen generationen släpps!
Finns det någon, som kanske sitter inne på lite annan matnyttig information angående Apple Tv Gen 6.
Några länkar man kan läsa om man har lust!
Apple TV 4K (2021): New Apple box gets A12 Bionic chip and HDR High Frame Rate
The new Apple TV 4K box (2021) and redesigned Siri remote have been announced, slated to arrive May 2021. Here's everything you need to know.
www.trustedreviews.com
Apple TV 6 | Release Dates, Rumors, Features, Specs, Prices
This page is based on pre-announcement rumors surrounding the second-generation Apple TV 4K.
appleinsider.com
Senast ändrad: