• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Apple Watch SE

Blackmore

Panerai
Pris
3500
Returpolicy
Inom 24 tim efter mottagande, skäl ifrågasätts inte. Den skall vara i samma skick som när jag skickade den och köpare stpr för returfraktskostnad.
Bilder Skickat
  1. Ja
En Apple Watch SE inköpt på Macforum 201002.

Dessvärre har mitt klockintresse dött ut. Men jag tänkte att en Apple Watch är ju inte en klocka ...
Jag upptäckte dock omgående att det här inte heller var min grej. Eftersom förpackningen var bruten upphörde öppet köp att gälla (skulle såklart köpt via hemsidan så att jag hade haft distansköplagen på min sida gällande returer).

Jag har burit den i två dagar sammanlagt. Den är i 100% absolut nyskick.

- 44 mm
- rymdgrå
- sportband
- GPS
- e-sim

Kan skickas spårbart med Schenker Privpak efter erhållen Swishbetalning.

Referenser från tidigare affärer: https://klocksnack.se/threads/magnus-andersson.32700/

AW.jpg
 
Topp