Skyfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säger Sky fall!! Får du betala va den kostar att köpa in?Verkar som dom flesta här gillar Sky fall, eftersom jag får bra rabatt av sambon och förlorar egentligen inget om jag skulle flippa vidare så gör inte det så mycket om jag skulle ångrar mig! Hur som helst så har aqua terra modellerna vuxit mer och mer i mina ögon.
Hehe det vet man aldrigSäger Sky fall!! Får du betala va den kostar att köpa in?![]()
Blev lite fel när jag skulle putsa den så tippen på visaren rök istället ;-)Varför har någon klippt av tippen på timvisaren på alla AT?![]()
Klockan längst till vänster i bild då? Ser ju sommarfräsch ut!Var förbi tjejens jobb idag och klämde på nya Aqua Terra sky fall 38,5mm och var nära att slå till på den men så fanns en med rose guld index som var grymt snygg och nu är jag osäker på vilken jag ska välja(!)?
Vilken hade ni valt?
![]()
Yes sirKöp skyfall, bär den sparsamt i ganska exakt ett år och skicka sen ett pm till mig, ok?![]()
Orkar du inte vänta i ett år så får du skicka ett PM till mig iställetYes sir![]()
Så som jag flippat hittills så borde du få ett PM av mig ca 1 mån efter inköpOrkar du inte vänta i ett år så får du skicka ett PM till mig istället![]()
Jag är inte ett dugg bättre, har än så länge i år haft 8-9 klockor i omloppSå som jag flippat hittills så borde du få ett PM av mig ca 1 mån efter inköp![]()