Skickligt![]()
Som talaren ovan, kör klocka på ena, armband på andra. För övrigt extremt svårt att ta bild på båda händerna när man är ensam.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skickligt![]()
Som talaren ovan, kör klocka på ena, armband på andra. För övrigt extremt svårt att ta bild på båda händerna när man är ensam.
Jag finner det snyggt att matcha armbandet med klockan, typ liknande läder på armbandet som på klockarmbandet, eller kanske matcha armbandet med färgen på urtavlan osv.En undran bara; varför ha armband på samma handled som klockan? Varför inte på andra handleden?![]()
Jag använder armband i perioder och tycker att det är en trevlig accessoar på samma handled som klockan.Godkväll. Hur matchar man på bästa sätt ett vanligt armband med klockan man bär? Ska man försöka matcha armbandet med klockbandet? Brunt läderarmband tillsammans med brunt läderklockband? Undvika armband i metall eftersom att de kanske repar klockan? Hur tänker ni? Dela gärna med er av bilder på ert armband+klocka!![]()
Det hjälper tyvärr inte. Går utmärkt att repa det mesta med plastarmband. Beror nog på smutspartiklarna som hamnar mellan/på armband och klockaHar man armband intill klockan måste materialet vara mjukare än klockan.
Tvärt om, det hjälper väldigt mycket.Det hjälper tyvärr inte. Går utmärkt att repa det mesta med plastarmband. Beror nog på smutspartiklarna som hamnar mellan/på armband och klocka![]()
Men förhindrar inte repor.Tvärt om, det hjälper väldigt mycket.
Trollar du mig? Är en jäkla skillnad.Men förhindrar inte repor.
Men då är BH ett krav.Det & ollon piercing är okej enligt boken Gentlemannen.
Du är väldigt kortfattad i dina svar så det blir ibland svårt att veta exakt vad du menar. Vill bara berätta att ett mjukare armband inte är någon garanti för att inte få repor.Trollar du mig? Är en jäkla skillnad.
Du skrivet att det inte hjälper att ha ett armband i mjukare material än i boetten och det är helt fel. Att det sedan fortfarande är möjligt att repa boetten är en självklarhet men har inget med min kommentar att göra. Du felciterade helt enkelt.Du är väldigt kortfattad i dina svar så det blir ibland svårt att veta exakt vad du menar. Vill bara berätta att ett mjukare armband inte är någon garanti för att inte få repor.
Okej, då förstår jag vad du menade. Min erfarenhet är att det inte spelar någon roll om materialet på armbandet är mjukare än klockan, det kommer ändå att bli repor.Du skrivet att det inte hjälper att ha ett armband i mjukare material än i boetten och det är helt fel. Att det sedan fortfarande är möjligt att repa boetten är en självklarhet men har inget med min kommentar att göra. Du felciterade helt enkelt.
Olika repor och i annan omfattning.Okej, då förstår jag vad du menade. Min erfarenhet är att det inte spelar någon roll om materialet på armbandet är mjukare än klockan, det kommer ändå att bli repor.
Visst. Vill bara inte att någon ska tro att så länge armbandet är mjukare så kommer det inte att bli en enda repaOlika repor och i annan omfattning.
Och stora klockor bär dem också. Tur att ingen har hakat på den trenden.Rekommenderar varmt alla som gillar armband att titta ett par minuter på freak showen Paradise Hotel på TV3.
Om du inte efter bara någon minut har lovat dig själv att elda upp alla armband du äger är du troligtvis i behov av läkarvård!![]()
Jag såg faktiskt inte en enda klocka. Bara 10-tals armband på varje armOch stora klockor bär dem också. Tur att ingen har hakat på den trenden. Vilka pajasar.
Stilkompaniet.se är helt OKLägger en liten bump här, nån som vet var man kan hitta nåt schysst armband? Typ tyg, beads etc.![]()
Vissa av era produkter, ta till exempel "Plain Dalmatin Jasper 6mm" innehåller ju exakt samma pärlor som stilkompaniets "Lodjur Classic". Hur motiverar ni att erat armband kostar 55 usd medan stilkompaniets kostar 249kr?Kolla gärna in madebyberg.com
PM om något faller er i smaken
Jag tror inte det är tillåtet med den här sortens gratisreklam.Kolla gärna in madebyberg.com
PM om något faller er i smaken
Tror du har rätt, dock speciellt fall då Jefflods rakt ut frågar efter det.Jag tror inte det är tillåtet med den här sortens gratisreklam.