Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rock_N_Ron skrev:Efter att jag läst denna tråden tänker jag mer på att kolla upp min hemförsäkring än att begränsa mitt klockbärande.
Nu har jag iofs. inga klockor värda över 30 000:-
När det gäller riskbedömning, så har jag än så länge inte funderat på det, ärligt talat. Har "buset" så´n koll?!? På 1-2 meters håll ser väl ingen "vanlig" person skillnad på en Rolex eller en Ur & Penn-klocka i valfri "flashigt" utförande, eller?
leben skrev:Tror det där med sunt förnuft är en god tanke samt att se till at kockan är försäkrad (alla ni som inte har värderingsintyg - fixa nu! Jag gjorde det på Rob för min panna, ploprof och speedy precis innan jul).
Min Ploprof går fn inte in under skjortan![]()
LongCon skrev:leben skrev:Tror det där med sunt förnuft är en god tanke samt att se till at kockan är försäkrad (alla ni som inte har värderingsintyg - fixa nu! Jag gjorde det på Rob för min panna, ploprof och speedy precis innan jul).
När jag lämnar in min GMT för justering av gmt-visar och rengöring av tavlan så tänkte jag passa på att skaffa värderingsintyg. Vad fick du betala? Min ska till Rob med när jag får tillfälle att ta mig in till stan...
leben skrev:LongCon skrev:leben skrev:Tror det där med sunt förnuft är en god tanke samt att se till at kockan är försäkrad (alla ni som inte har värderingsintyg - fixa nu! Jag gjorde det på Rob för min panna, ploprof och speedy precis innan jul).
När jag lämnar in min GMT för justering av gmt-visar och rengöring av tavlan så tänkte jag passa på att skaffa värderingsintyg. Vad fick du betala? Min ska till Rob med när jag får tillfälle att ta mig in till stan...
Har för mig 650:-