Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjena alla glada.
Jag har ögonen lite på en 15300. Men priserna är rätt löjliga. Den svarta (Som jag vill ha) ligger på 160k +- just nu.
Är det (tror ni) ett vettigt köp ur ett ekonomiskt perspektiv? Det emotionella är redan klart.
Vilken ful fisk det där var, finns knappt något kvar av boettformen...Själv varit lite sugen men håller med om att priserna är löjliga. Känns dock som priserna har peakat senaste tiden på många modeller. Fast tänker du ekonomiskt och det inte är en keeper så är det nog inget jättebra köp.
https://www.blocket.se/goteborg/Audemars_piguet_royal_oak_blue_ref__15300st_83155590.htm?aw=1
T.ex rundpolerad och repig för nästan 200k. Vem köper ens den där för 160-170? Royal Watches brukar ju dock ha rätt löjliga priser på det mesta.
Själv varit lite sugen men håller med om att priserna är löjliga. Känns dock som priserna har peakat senaste tiden på många modeller. Fast tänker du ekonomiskt och det inte är en keeper så är det nog inget jättebra köp.
https://www.blocket.se/goteborg/Audemars_piguet_royal_oak_blue_ref__15300st_83155590.htm?aw=1
T.ex rundpolerad och repig för nästan 200k. Vem köper ens den där för 160-170? Royal Watches brukar ju dock ha rätt löjliga priser på det mesta.
I ärlighetens namn tycker jag inte AP lyckats sådär jättebra med den blå färgen på 15300. Svårmotiverat att lägga 30-40’ mer för en fin blå än en fin svart imo.
Håller med, förstår inte alls varför grå är mer populär än svart eller vit. Tycker inte den är särskilt snyggJag vill ha en svart el vit. Så jag håller med dig. Samma sak med den grå 15400, inte vidare lyckad IMHO.
Den enda nledningen för att köpa en ”unik” tavla är för värdestegring.
Kul med lite aktivitet i denna tråd!
Fortsätt posta bilder till oss som ännu inte blivit medlemmar i klubben.
Tantal/stål?
Ser ut att sitta mycket bra! Rolig modell
Spännande! Grå tavla? 36mm?
Yes! Bra tyngd!Tantal/stål?
33mm tavlan har fått lite gråa/beiga toner, en 56175tt aka ”championship”Spännande! Grå tavla? 36mm?
Fan vet om inte RO är som absolut bäst i tantal? Slit den med hälsanYes! Bra tyngd!
14790 är också extremt trevlig i tantal/stålFan vet om inte RO är som absolut bäst i tantal? Slit den med hälsan
Har fortfarande 14790 som en potentiell framtida present till mig själv men har inte haft möjlighet att testa den på armen. Efter att ha testat 15400or kan jag utesluta 41mm direkt men steget till 36mm är klart större...14790 är också extremt trevlig i tantal/stål
Synd bara att den saknar tapisserietavlan men finns ju rätt rimliga skäl till det
Vad är tantal är det ett material ?14790 är också extremt trevlig i tantal/stål
Synd bara att den saknar tapisserietavlan men finns ju rätt rimliga skäl till det
Ett grundämne..Vad är tantal är det ett material ?
Extremt korrosionsbeständigt (tål kungsvatten vid rumstemp, bland annat) och kan användas som ett substitut för platina. Finns dock inte så mycket av det och det som grävs upp används ofta i små mängder i elektronik.Vad är tantal är det ett material ?
Hittade ingen info om den. Ska den verkligen lanseras?Men va f...
Nä, jag tror inte det. Dök upp på något skum instakonto med massa Isade klockor. Tydligen custom gravyr?Hittade ingen info om den. Ska den verkligen lanseras?
Jag antog att det var en SIHH lansering, blev oroligNä, jag tror inte det. Dök upp på något skum instakonto med massa Isade klockor. Tydligen custom gravyr?
Den är nog till och med fulare än en helisad...