Tänk om de skulle gå tillbaka till 39mm..!
Mmm, då hade det funnits ngt att se fram emot på riktigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänk om de skulle gå tillbaka till 39mm..!
Äh, de har säkert tröttnat på att betala royalty för gentadesignen och gör som IWC och lanserar nya Royal Oak med rund boett och bezel..... NotLiknande modell som samma utseende med en annan storlek eller samma storlek och annat utseende? Eller både och kanske?
tänkte mer på utseende på tavlan, till exempel med placering av logo och annat tror inte heller att de ändrar på gentadesignenÄh, de har säkert tröttnat på att betala royalty för gentadesignen och gör som IWC och lanserar nya Royal Oak med rund boett och bezel..... Not
Jag bara dummar migtänkte mer på utseende på tavlan, till exempel med placering av logo och annat tror inte heller att de ändrar på gentadesignen
Eller tillbakaMmm, då hade det funnits ngt att se fram emot på riktigt.
Eller tillbaka
Tycker ni 41mm är för stor? Tycker personligen den ser helt perfekt ut.
På mig är 41mm med integrerad länk alldeles för stort. Men det är ju i allra högsta grad en smaksak!Tycker ni 41mm är för stor? Tycker personligen den ser helt perfekt ut.
Tror åsikterna går isär mycket där. Innan jag köpte min så testade jag både 37, 39 och 41mm varianter. För mig var 41 solklar favorit och perfekt i storlek, men jag vet många inte håller med om det, men som tur är så är det ju jag som ska använda klockanTycker ni 41mm är för stor? Tycker personligen den ser helt perfekt ut.
Själv kör jag en gammal tropic 4100st (36mm) och tycker den är perfekt storlek så jaTycker ni 41mm är för stor? Tycker personligen den ser helt perfekt ut.
Jag tycker 41mm AP sitter kanon.Tycker ni 41mm är för stor? Tycker personligen den ser helt perfekt ut.
Grejjen är inte vad du tycker är perfekt utan när du väl tröttnar och vill sälja så blir den svårsåld pga storleken som inte passar många handleder, dvs jag tror att marknaden vill ha mindre när det kommer till AP RO.Tycker ni 41mm är för stor? Tycker personligen den ser helt perfekt ut.
Tror du det?Grejjen är inte vad du tycker är perfekt utan när du väl tröttnar och vill sälja så blir den svårsåld pga storleken som inte passar många handleder, dvs jag tror att marknaden vill ha mindre när det kommer till AP RO.
En 15400 är långt ifrån svårsåld skulle jag säga. Det är ju kö hos AD för att ens få köpa en.Grejjen är inte vad du tycker är perfekt utan när du väl tröttnar och vill sälja så blir den svårsåld pga storleken som inte passar många handleder, dvs jag tror att marknaden vill ha mindre när det kommer till AP RO.
Folk är ju drönare.Tror du det?
Jag tror att det garanterat säljs fler 41mm idag än 39mm, och 37/36mm är ju hur kalla som helst på marknaden.
Garantifrågan vägen nog också tungt när man ska köpa AP
Så är detFolk är ju drönare.
En 15400 är långt ifrån svårsåld skulle jag säga. Det är ju kö hos AD för att ens få köpa en.
Nu är min erfarenhet av ADs mest ifrån Asien, men här ute kan du inte ens hitta en 41mm i stål hos en butik, det är kölista på allt.
Du tänker nya 15450 med 37/36? Den kan jag hålla med om pga av dess proportioner. Men skulle säga om folk får välja mellan 15300 vs 15400 tror jag 15300 vinner, dock blir det ju svårt att avgöra då den inte tillverkas längre.Tror du det?
Jag tror att det garanterat säljs fler 41mm idag än 39mm, och 37/36mm är ju hur kalla som helst på marknaden.
Jo det har du rätt i. Personligen föredrar jag 15300. Men priserna på dom har också börjat skena och då tror jag fler accepterar 41mm i större utsträckning. Dels pga skick som @Götlaborg skrev och garanti frågan självklartDu tänker nya 15450 med 37/36? Den kan jag hålla med om pga av dess proportioner. Men skulle säga om folk får välja mellan 15300 vs 15400 tror jag 15300 vinner..
Håller med! AP borde hitta rätt genom att återgå till 39 (eller kanske 38)Jo det har du rätt i. Personligen föredrar jag 15300. Men priserna på dom har också börjat skena och då tror jag fler accepterar 41mm i större utsträckning. Dels pga skick som @Götlaborg skrev och garanti frågan självklart
Är 36 mm kalla på marknaden verkligen?Tror du det?
Ja verkligen.Är 36 mm kalla på marknaden verkligen?
Märkligt. Jag har intrycket av att de har stuckit så in i tusan på sistone.Ja verkligen.
15400 ja, med den länken bärs den för stort enligt migTycker ni 41mm är för stor? Tycker personligen den ser helt perfekt ut.
Du som har ordentliga armar15400 ja, med den länken bärs den för stort enligt mig
går att vänja sig vid storleken, men visst bärs den stort, t.o.m större än min steelfish som är 44mm. Har ca 17.5-18cm handled.Tycker ni 41mm är för stor? Tycker personligen den ser helt perfekt ut.