ChumpTime
Silver
38,5mm tydligen.Och hur stor är denna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
38,5mm tydligen.Och hur stor är denna?
Kommer ju se gigantisk ut på en kvinna...38,5mm tydligen.
Kommer ju se gigantisk ut på en kvinna...
Skitfula i mitt tycke. Men aja det finns väl kundunderlag även för denna typen av klockor.Just den här hamnar väl snarare i samma segment som AP-klockorna nedan, dvs i ett sammanhang med estetik där storlek på klocka vs storlek på handled är mer eller mindre helt irrelevant.
Fantastiska, härligt att se trenden inte är helt utdöd med dolda urtavlor.Skitfula i mitt tycke. Men aja det finns väl kundunderlag även för denna typen av klockor.
Gillar också dolda tavlor. Men de där är vulgära i mitt tycke. Bra att man inte har samma smak osv....Fantastiska, härligt att se trenden inte är helt utdöd med dolda urtavlor.
Är det fest så är det fest. Har svårt att se hur dessa inte skulle göra succé i sitt rätta element.Gillar också dolda tavlor. Men de där är vulgära i mitt tycke. Bra att man inte har samma smak osv....
Skulle ni som vet säga att ”marknadspriset” på en Ny Royak oak perpetual calendar (blå tavla) i stål är minst sitt listpris i dagsläget?
(List ligger väl runt 660 om jag inte minns fel)
Skulle ni som vet säga att ”marknadspriset” på en Ny Royak oak perpetual calendar (blå tavla) i stål är minst sitt listpris i dagsläget?
(List ligger väl runt 660 om jag inte minns fel)
Skulle säga polerad, inte tillräckligt vass.https://www.acollectedman.com/collections/all/products/1-royal-oak-25920ba-yellow-gold
Aldrig sett denna. Verkar vara i fint skick och till bra pris men är den polerad? Bezeln ser lite suspekt ut... eller?
Instämmer, riktigt riktigt bra. 100 exemplar dock så man lär nog aldrig få se en
Bara en fråga om dollarsInstämmer, riktigt riktigt bra. 100 exemplar dock så man lär nog aldrig få se en
Cool! Fula siffror sub dials dock
Tror inte det är något de är helt öppna med. Har iofs inga konkreta belägg för det påståendet men någon annan kanske vet säkert?Hej,
Jag undrar om det är någon som vet hur/om man kan ta reda på hur många exemplar av en viss AP modell har tillverkats. AP är ju kända för att tillverka få klockor årligen, har för mig att i dagsläget tillverkas närmare 40000 enheter per år. Men vore ändå kul att veta hur många av varje modell som har tillverkats historiskt.
Tack på förhand!
Hej! Ja, jag tänkte att en och annan entusiast har eventuellt forskat i detta och hittat informationen. Någon som vet?Tror inte det är något de är helt öppna med. Har iofs inga konkreta belägg för det påståendet men någon annan kanske vet säkert?
Häftig! Vad är det för material?
Häftig! Vad är det för material?
Stål tvåaHäftig! Vad är det för material?
15450 med blå tavla är inte boutique exclusive, aldrig varit. Enkelt att bekräfta via APs website: https://www.audemarspiguet.com/en/watch-collection/royal-oak/15450ST.OO.1256ST.03/Sett att Nymans har 15450 med blå tavla på hemsidan men i annonser på Ks stått att den är boutique edition?
Blå 15450 är väll inte boutique edition?Sett att Nymans har 15450 med blå tavla på hemsidan men i annonser på Ks stått att den är boutique edition?