Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nyhetens behag, men visst är den sjysst?!
Den är så bra. Perfekt storlek!Nyhetens behag, men visst är den sjysst?!
Kikade på c24 efter 14790ba och fick syn på denna. Helt otroligt hur man kan förstöra en klocka. Nog det värsta jag har sett
Som tur är den riktigt sliten också, men det gör ont att se.Kikade på c24 efter 14790ba och fick syn på denna. Helt otroligt hur man kan förstöra en klocka. Nog det värsta jag har sett
Kikade på c24 efter 14790ba och fick syn på denna. Helt otroligt hur man kan förstöra en klocka. Nog det värsta jag har sett
God förmiddag
Det stämmer, idag räcker det att man registrerar sin klocka online för att aktivera 3 års garantin. En rekommendation är att man lämnar in den för täthets service (B1) som är utan kostnad hos AP SC eller AD.Är det så enkelt så att man reggar sig på AP:s hemsida och fyller i serienummer osv. och så får man ett års extra garanti? Gäller en 15202.
Är det en 15202?
Kan du vara snäll och lägga upp fler bilder på båda klockorna. Jag går i tankar att köpa en ROO nämligen.
Hur bärs den jämfört med en 44 & 47mms panna?Jag har inget vettigt att skriva så får bli en bild istället.
Skulle nog säga ganska så jämförbar med en 44 mm Luminor. Den är bara 42mm men är högre än en Luminor så jag upplever de ganska så lika i storlek.Hur bärs den jämfört med en 44 & 47mms panna?
Tack för svarSkulle nog säga ganska så jämförbar med en 44 mm Luminor. Den är bara 42mm men är högre än en Luminor så jag upplever de ganska så lika i storlek.
Jag kan ta med den på nästa Panerai GTG om du vill testa.Tack för svar
Tack... men dessvärre inte med på den kommer hem 8 juli ..Jag kan ta med den på nästa Panerai GTG om du vill testa.
Hur bärs den jämfört med en 44 & 47mms panna?
Vilken service, tackar! Ser ju onekligen lite större ut än paneraien, även om paneraien är 44
Och varför man inte ska ta bilder på toan där det är stengolv även om ljuset är bra. Råkade sumpa pannan i golvet och fick en ding på glaset
Ouch... sorry about that :/Och varför man inte ska ta bilder på toan där det är stengolv även om ljuset är bra. Råkade sumpa pannan i golvet och fick en ding på glaset
Och varför man inte ska ta bilder på toan där det är stengolv även om ljuset är bra. Råkade sumpa pannan i golvet och fick en ding på glaset