Nybörjarfråga, finns det någon variant utan datum? Tänker när man ändå använt ett tunt verk utan sekundvisare så kunde man gått hela vägen?
Tror inte det men kan hålla med dig att datum kunde kvitta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nybörjarfråga, finns det någon variant utan datum? Tänker när man ändå använt ett tunt verk utan sekundvisare så kunde man gått hela vägen?
@Guskleto du får gå tillbaka till 15300 om du inte fixar det här med datumet på 15202. Jag kan göra dig en tjänst och byta jämnt.
Jag kan köpa båda era så slipper ni bekymra er
Tror inte det men kan hålla med dig att datum kunde kvitta.
Mmm, tänkte på den faktiskt och förmodade den saknade just datum.@Aurum
Den finns ju som ultra thin utan datum, till priset av att sakna automat och att den har tourbillon
Jaha, där ser man. Jag tog och kikade en video hur man ställer datumet på en.. och jag kan förstå att ställa från 18 till 17 inte är något man vill göra i första taget.Baksidan med 15202 är att ställa datumet.
Mmm, tänkte på den faktiskt och förmodade den saknade just datum.
Mmm, tänkte på den faktiskt och förmodade den saknade just datum.
Aaah, min favvo! Den hade jag glömt bort.Tekniskt sett så finns ju en. Dock lite mer "extra" än vanligt...
Royal Oak Tuxedo.
Aaah, min favvo! Den hade jag glömt bort.
Smoking-RO> bankrånar-RODen är ju sketball!
Smoking-RO> bankrånar-RO
Har hört att de tagit bort skruvningen. Såg en video om de nya modellerna på youtube och i kommentarerna bekräftade videoskaparen att de har ändrats.Är det någon som vet om AP ändrat sina kronografknappar på nya RO Chrono (26331st) så att de inte längre är skruvade? När jag testade den hos Nymans för någon vecka sedan så behövde jag inte skruva ut dem utan det gick att trycka in dem i alla fall. Frågade om det och fick något halvt osäkert svar om att de inte var skruvade.
Bidrar med en bild på favoriten:
Okej. Trevligt att kunna använda kronografen utan pill och "vattentätheten" verkar ju inte ha påverkats.Har hört att de tagit bort skruvningen. Såg en video om de nya modellerna på youtube och i kommentarerna bekräftade videoskaparen att de har ändrats.
Ja de är grymma, älskar pandan! Synd på storleken bara...Nya ROC ser bra ut, gillar utseendet på sub-dials
Ruskigt bra!
Vackert, men torka av glaset
Vackert, men torka av glaset
Tekniskt sett så finns ju en. Dock lite mer "extra" än vanligt...
Royal Oak Tuxedo.
Aaah, min favvo! Den hade jag glömt bort.
Den är ju sketball!
Smoking-RO> bankrånar-RO
Fin, ännu finare på länk...AP Diver...
Den e grymt fet, Pras sportade ju den i Talking Watches...