watchdreamer
Silver
Jo jag vet att datumet är fel 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool, grattis!Ny ap idag , tycker den har mkt grym tavla, samt svart och rose kombon,![]()
![]()
mumma![]()
Tack. Jag gör härmed avbön, hade en skydweller i guld förut, men detta är ngt helt annat, sicken finish ....Cool, grattis!
Mycket fin! Inköpt i gbg eller?Ny ap idag , tycker den har mkt grym tavla, samt svart och rose kombon,![]()
![]()
mumma![]()
PrecisMycket fin! Inköpt i gbg eller?
PrecisMycket fin! Inköpt i gbg eller?
tackarMycket fin! Inköpt i gbg eller?
Det var trevligt att träffas!Ta
tackar
Hedens guld rocks, mkt trevlig affär, utbud och personalDet var trevligt att träffas!![]()
Sorry nu vaknar min hjärna , gick det bra ? Du fick dinkan du ville ?Det var trevligt att träffas!![]()
Den där montoyan ser riktigt bra ut. Måste nog gå och titta på den![]()
![]()
Fick prova några AP:s på nymans i sthlm i fredags Tourbillion var fett![]()
Jättetrevlig personal!
Skön är den
![]()
![]()
![]()
Förutom att den repas av precis alltDet var mycket nära jag tog mig tid och letade upp en sådan där denna köprunda men man får ju ha något att se framemot
Den är så komplett i mina ögon!
Förutom att den repas av precis allt
Förutom att den repas av precis allt
15400 kom 2014 om jag minns rätt.Under hur många år tillverkades 15300 och när började 15400 tillverkas?
2004 började de med 15300 och 15400 kom 2012Under hur många år tillverkades 15300 och när började 15400 tillverkas?
Tack!2004 började de med 15300 och 15400 kom 2012