• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Auktion till förmån för barncancerfonden.

C

China

Guest
OgPFOFf.jpg
Då var auktionen klubbad och klar på det generösa budet 3200 kr från Omen som vann budgivningen. Ett särskilt hedersomnämnande till Af Sjodahl, som bidrog med en extra tusenlapp till BCF. Och tack till alla klocksnackare som trissade upp budgivningen.:)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack alla för en trevlig auktion och framför allt för en nobel sak:)
insättningsbekräftelse på beloppet kommer i morgon China!

Trevlig kväll :)











Gött kämpat Omen! Och grattis till auktionsvinsten, gillar att du köttade på med buden tack alla ni andra också för att ni var med och budade, för BCF kan behöva varenda krona dom får in, och klockan China auktionerade ut var cool dessutom bra jobbat China. Som sagt var så kan faktiskt pengarna som kommer från KS alla medlemmar göra större nytta än vad många tror, jag tar av mig hatten för alla härliga medlemmar här inne, och ger alla en stor eloge :cigar: :p :hungry: . Jag vill avsluta dessa rader med något som är viktigt för mig och det är! FUCK CANCER!!!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Var fan är JoberMan?....när du sovit ruset av dig kan du kanske vara med och buda lite i denna auktionen? eller sitter du och inväntar allmosor i din privata insamlingstråd....:)
Nää, jag har dragit på semester. Hittade just hotellets WiFi-zon/bar.

Jag får passa den här auktionen. Se nu till att ropa hem min julklapps-PN kära KS:are :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack för din gåva
Vi är både glada och tacksamma över att du stödjer Barncancerfondens verksamhet. Alla bidrag är betydande för fortsatt forskning och utbildning inom barncancer. Vi har mottagit följande beställning:

Ordernummer: 2149892
Betalningssätt: Direkt
Givarnummer: 6003001
Givare: Af Sjodahl
Adress: En annan del av Söping
Sak á-pris Antal Summa
Egen insamlingsgåva
Givartext, egen insamling: Af Sjodahl
1.000 kr 1 1.000 kr
Totalt: 1.000 kr
varmt tack.
Olle Björk
Generalsekreterare
Vid eventuella frågor/kompletteringar kontakta vår givarservice på telefon 020-90 20 90 eller [email protected].
 
Topp