Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger SPB143/SPB147 ute här på forumet för de pengarna. Det är. Riktigt trevliga klockor!Vad skulle ni köpa för 10 000 ? Det är frugans gräns för en julklapp till mig. Begagnad är ok men isf närmast nyskick.
De är väldigt trevliga, rekommenderar!Longines HydroConquest. De nya keramiska ser väldigt trevliga ut.
Snyggt!Det blev denna. Jag hade ingen orange klocka i samlingen
Bra val, riktigt fin profil på den modellen!Det blev denna. Jag hade ingen orange klocka i samlingen
Bra val, sticker ut hakan och meddelar det faktiskt är den bästa dykaren man kan få under 10k idag.Det blev denna. Jag hade ingen orange klocka i samlingen
Så är det. Kan väl tillägga att jag blev smått överraskad av urverket också som har fått några subtila uppgraderingar. Min går ca +5s i veckan (direkt från lådan) vilket är hyfsat okDen har bra specs, är inspirerad av en historisk modell och har en ganska smidig storlek. Det är väl dom viktigaste fördelarna.
Jag antar att du menar per dag? +0,7spd får nog anses vara snäppet bättre än "hyfsat OK".Så är det. Kan väl tillägga att jag blev smått överraskad av urverket också som har fått några subtila uppgraderingar. Min går ca +5s i veckan (direkt från lådan) vilket är hyfsat ok![]()
Jag menar faktiskt per vecka, +0,7spd låter rimligt, tack för uträkningenJag antar att du menar per dag? +0,7spd får nog anses vara snäppet bättre än "hyfsat OK".![]()
Nej verkligen inte men jag har dennaEn Samurai är väl inte fel?
![]()
Jag förbeställde faktiskt denna men tyvärr så var det vid en olämplig tidpunkt(när jag hade köpt många klockor) så jag hoppade över den.Baltic har lite olika varianter
![]()
![]()
Snygg. Tyvärr är jag inte helt nöjd med länken. Blir en helt annan klocka med ett Crafter Blue.Nej verkligen inte men jag har denna
.En Samurai är väl inte fel?
![]()