• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avbok och omdragning är klar!!!! Två platser!

pulpen

Cartier
2-Faktor
max skrev:
pulpen skrev:
Kommer det mer info om ikväll? Är det bara dyka upp eller möts vi upp innan? Står ens namn på lista el liknande eller krävs kanske hemligt handslag ;)

PM el mail till berörda vore nog bra:)

Säg "gul kissemiss i kärlekshavet leker med grym parnis" följt av en smekning längs hans arm som kod till vakten så kommer du in direkt ;) ;) ;)

Ok, som vanligt då ;)
 
En liten teaser, provtryckning till 1190meter gick det bra eller anus?
Svar kommer imorgon!
CAM00515.jpg


Mvh
Anders P
 

pulpen

Cartier
2-Faktor
Tackar för en riktigt trevligt sällskap och tillställning. :)

Hade inte så mycket relation till Rob E sedan tidigare men måste säga att de var väldigt proffsiga och trevliga! :)

Väldigt goda ostar och dricka också. Om någon råkar veta vad det var för rött vin vi drack så säg till. Det var riktigt gott men jag glömde tyvärr skriva ner vad det hette.
 

Josef B

Bestraffaren
Jag vill tacka för en väldigt trevlig kväll och alla som man träffade igår! Det är alltid ett nöje att träffa personalen på Rob E. Och så blev det ju ett klockköp också ;)
 
Tack alla inblandade för en underbar kväll, nu inväntar vi bara RicRob´s "bild repotage".

Josef B grattis till nya dinkan den var en vacker syn!

MVH

Anders P
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Josef B skrev:
Jag vill tacka för en väldigt trevlig kväll och alla som man träffade igår! Det är alltid ett nöje att träffa personalen på Rob E. Och så blev det ju ett klockköp också ;)
Kul att du slog till, grattis...och trevligt att träffas på "förfesten"!
 
Topp