• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avgjord! En liten Juldags-bildtävling för alla på KS

Ariste skrev:
Grattis till vinnaren!
Dammen skrev:
En bild på min favoritseiko, köpt över disk i Tokyo och som fått stå ut med det mesta en militär i början av karriären kan utsätta den för!

99fdfad497528a7fce0ee424aa5f78f1.jpg
Goddamn vilken cool vridring, vadär det för ref på den Seikon?

Tackar! :) Det är en SARB059 som jag köpte på plats i Tokyo för något år sedan, tror den kostar ca 600 USD på Seiya.

Här är lite fler bilder:
dc193479.jpg

67350a6a.jpg

00d91c0a.jpg

3493347d.jpg

photo-1.jpg

d4561ccc.jpg

/Douglas

Re: En liten Juldags-bildtävling för alla på KS

theargonaut skrev:
Vinnaren utsedd! Motivering: Min finlandsvenska sambo fick välja, och då föll valet på Pappikjols, eller vad du nu har för nick ;), fina bild. PM:a mig dina adressuppgifter, så kommer nifven på posten! Kan dock säga att det var i en knivskarp konkurrens med stackars Denke, och Ricrobs sexiga (?) bild med eld och tatuering...

Stort tack till alla deltagare!

Man tackar allra ödmjukast. Själv var jag säker på att ha blivit slagen av både Desmond_Malone och David vars alster är alldeles utmärkta. PM kommer.

Re: En liten Juldags-bildtävling för alla på KS

Pappikjolo skrev:
theargonaut skrev:
Vinnaren utsedd! Motivering: Min finlandsvenska sambo fick välja, och då föll valet på Pappikjols, eller vad du nu har för nick ;), fina bild. PM:a mig dina adressuppgifter, så kommer nifven på posten! Kan dock säga att det var i en knivskarp konkurrens med stackars Denke, och Ricrobs sexiga (?) bild med eld och tatuering...

Stort tack till alla deltagare!

Man tackar allra ödmjukast. Själv var jag säker på att ha blivit slagen av både Desmond_Malone och David vars alster är alldeles utmärkta. PM kommer.
Japp det trodde jag också, men tjejer är inte alltid helt lätta att förstå sig på ;)

Vafalls? Är bilden borta?! Var den för porrig och modererades bort av en flåsande, avundsjuk Rolex-tomte?!

Jaja, vet inte vad som hänt, även om jag har mina misstankar men jag viker mig inte för diktaturer, så hör kommer den igen som en grattisbild till Papi!

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    332.4 KB · Visningar: 313
Coolt med en Glycine på vinnande bilden! Då borde jag komma tvåa då min oxå var på en Glycine :cool:

Tillbaka
Topp