• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AVSLUTAD: Passaround - Longines HydroConquest

Ska bli kul att testa. Alltid varit tveksam till den tidigare. Men 39mm-modellen med quartzverk skulle kunna vara en perfekt semesterbeater om det visar sig att jag gillar den efter provet.

Ska bli kul att testa. Alltid varit tveksam till den tidigare. Men 39mm-modellen med quartzverk skulle kunna vara en perfekt semesterbeater om det visar sig att jag gillar den efter provet.
Ja jag har också varit tveksam till den och köpte en Conquest istället. Nu börjar jag tro att jag skulle gått för HydroConquesten, men vi får se när jag får hem klockan.

Vi behöver fem fler deltagare btw, så om du läser detta och är intresserad så är det bara att gå med :)

Hade varit intressant om det var runt tio platser.
Nu kommer passarounden pågå i ett halvår och med 4% chans att vinna.

Är gärna med om det blir något kortare i framtiden

Hade varit intressant om det var runt tio platser.
Nu kommer passarounden pågå i ett halvår och med 1/25 chans att vinna.

Är gärna med om det blir något kortare i framtiden

Förstår, tio platser skulle dock endast fungera om det fanns tio personer som ville betala runt 800kr vardera eller om man fick en superdeal av AD:n.

Förstår, tio platser skulle dock endast fungera om det fanns tio personer som ville betala runt 800kr vardera eller om man fick en superdeal av AD:n.
Hellre betala dubbelt med mer än dubbla chansen att vinna. Dessutom är klockan fräschare efter tio besök och tio frakter.
25st som ska prova kommer visa sig på klockan.

Hellre betala dubbelt med mer än dubbla chansen att vinna. Dessutom är klockan fräschare efter tio besök och tio frakter.
25st som ska prova kommer visa sig på klockan.
Förstår definitivt hur du tänker :) Nästa gång kanske, du får gärna PM:a mig ang någon klocka du skulle vilja se i en kortare passaround!

Hej, jag är nyreggad och tänkte lägga upp presentation under dagen. Jag hoppar gärna på om ni är villiga att släppa en plats till en relativt nyfrälst (förstår om så inte är fallet).

Sådär, nu var klockan beställd och bör komma fram på Måndag / Tisdag nästa vecka. Eftersom att jag är förste man på listan kommer jag köra en unboxing här och sedan skicka vidare den till näste man på listan, @tengel26 :) Nedan ser ni listan.

1: @TobiasD (Kristianstad)
2: @tengel26 (Eslöv)
3: @Kson (Jönköping)
4: @MrRolex (Eskilstuna)
5: @KJS79 (Eskilstuna)
6: @Moorflax (Norberg)
7: @Toftich (Göteborg
8: @Apples (Göteborg)
9: @eccj (Göteborg)
10: @Stil (Oskarshamn)
11: @JPSwe (Norrköping/Linköping)
12: @bautaberit (Linghem)