Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skriv i Gruppen så kan ni ordna någotJag kommer flänga runt i jul- och nyårshelgen och byter gärna med någon som inte ska göra det
Sorry, jag trodde jag var där!Skriv i Gruppen så kan ni ordna något
Gött att det är igångNu har jag varit och hämtat rackaren!
Bra packeterat!
En keps, denna lottas ut till någon av deltagarna!
Den här pennan också!
Samt det här fodralet.
Där har vi den!
Innerbox
Fy vad mycket plast!
Efter minuter av plastbortagande är klockan fri!
Hänger löst så jag får ta o korta ner länken lite.
Och så avslutar jag med ett lumeshot!
Jag kommer testa klockan veckan ut och sedan göra en liten mini-recension på den. Sen skickas den vidare till näste man på listan! I detta fall @tengel26
Samma här, överväger att köpa en själv! Svart eller blå?...Känner att jag kommer få svårt att skiljas från den där.
Kanske! Jag har ett på väg till mig (från Asien)Följer det med något verktyg för att korta länken?
När jag kollade för några månader sen var jag inne på blå men vet i fasen om inte svart är mer mångsidigt.Samma här, överväger att köpa en själv! Svart eller blå?...
Nu har jag haft klockan i en vecka och skickat den vidare till @tengel26
Nedan kommer lite tankar och bilder om/på klockan
+
Gedigen
Urverket är schysst till det här priset
WR på 300m
Kraftigt lås till länken (den här ramlar inte av)
Perfekt storlek för mina handleder (41mm)
Älskar den sportiga ”looken”
-
Skulle vilja ha lume på bezeln
Väger en hel del (men man blir van)
Solid case back, inget fönster till urverket
Kronskyddet kan trycka in i handen om klockan sitter löst och man böjer upp handen (vid t.ex. armhävningar)
Enligt mig är Longines HydroConquest en fantastiskt bra instegsdykare, den är gedigen, har ett kvalitetsurverk, unik design och den är framförallt också bra prisatt. Köp!
Bilder
Gött att du tycker det Detta var ju bara mina personliga tankar och inte någon objektiv observering.Solid baksida är ju ett stort plus. Slipper man titta på något fult eta-verk och glas som klibbar
Ja självklart det förstod jag med. Men det blir roligare forum om vi hugger emot med glimten i ögatGött att du tycker det Detta var ju bara mina personliga tankar och inte någon objektiv observering.
Hur pass lätt/svårt är det att korta länken? Är det sprintar man ska slå ut eller är det skruvar? Om det ska vara någorlunda smidigt för deltagarna borde ett verktyg följa med.Kanske! Jag har ett på väg till mig (från Asien)
Kommer det innan jag skickar vidare så skickar jag med det, annars kommer inget sådant, tyvärr.
Hur pass lätt/svårt är det att korta länken? Är det sprintar man ska slå ut eller är det skruvar? Om det ska vara någorlunda smidigt för deltagarna borde ett verktyg följa med.
mm, Kommer nog antingen köra min conquestlänk eller det läderband jag brukar köra på den om inte länken passar hyfsat. Är det smidigt att korta länken så provar jag nog den för att jämföra dock.Tänkte slänga på ett svart, fem rings, Zuluband med borstade ståldetaljer. Pallar inte hålla på att fixa länken...
Angående vad? @tengel26 har klockan just nu.Inga uppdateringar?
Man brukar ju recensera klockan under tiden man har den. Jag undrar fortfarande om det kommer med ett verktyg till länkenAngående vad? @tengel26 har klockan just nu.
Jag tror det är pins som man slår ut, och jag har ett bergeon verktyg med ena änden som är den klyvda saken för borttagning av armband och andra änden tror jag används till länkborttagning. Vill ni att jag skickar med den till nästa person så gör jag detMan brukar ju recensera klockan under tiden man har den. Jag undrar fortfarande om det kommer med ett verktyg till länken
Menar med bilder, tankar kring klockan osv, är trevligt att se lite varje dag osv, inblick i klockans äventyrAngående vad? @tengel26 har klockan just nu.
Behåll du det, är inte säkert det är rätt storlek. Och de flesta har säkert något att mecka med. I värsta fall får man gå in på ur och penn och pruta till sig en kortning för en 50-lappJag tror det är pins som man slår ut, och jag har ett bergeon verktyg med ena änden som är den klyvda saken för borttagning av armband och andra änden tror jag används till länkborttagning. Vill ni att jag skickar med den till nästa person så gör jag det
Enig!Dåligt med uppdateringar i tråden. Man vill ju gärna följa klockans framfart.