• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AVSLUTAD! Passaround - Sinn 104 St Sa I

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Hej KS!

Ser att forumet har haft ett antal Sinn passarounds genom åren, dock aldrig med deras (i mitt tycke) coolaste modell, 104 St Sa I. Så jag tycker vi satsar på en sådan :)

Info på Sinns hemsida: https://www.sinn.de/en/Modell/104_St_Sa_I.htm

Ni vet säkerligen vad en passaround är, så jag sparar förklaringen till er som mot förmodan inte gör det i PM.

Om intresset finns kommer klockan att beställas från AD i Sverige, @ERIKSON URHANDEL , och kommer att komma på länk (då vinnaren kanske inte vill ha den på ett sunkigt läderband efter testet) Vi får dock ett svart eller brunt läderband (original) som Erikson sponsrar med. Det kommer dock bara vinnaren få.

De namn som är fetstilade är bekräftade deltagare.
Platser:
1: @TobiasD
2: @Mcgregor
3: @Orco
4: @Azaz

5: @Strindberg
6: @Pete11
7: @Dreas89
8: @Nedro
9: @Kinglolle
10: @Cristian

11: @pankhurst
12: @Jaspero
13: @Dennta
14: @MaBr
15: @Seikosthlm
16: @Neck of Steel
17: @curler2
18: @Svanis115 - VINNARE, GRATTIS! :)
19: @engst
20: @Pez-79

Platser: 20
Pris: 625kr

  • Intresse anmäles här i tråden eller via PM, när alla platser är tagna och jag erhållit betalning från samtliga deltagare kommer klockan beställas från AD.
  • Därefter testar varje deltagare klockan i en vecka, skriver ett par rader i tråden om vad hen tycker om klockan (+ bilder såklart). Och skickar den vidare till näste man/kvinna på listan.
  • Vi vill att du som testare är aktiv, så bomba gärna med bilder / tankar om klockan här i tråden så vi får se lite av vad klockan får vara med på :)
  • Man får bära klockan som vanligt, men undvik situationer där den kan skadas/repas mer än vanligt och var försiktig med den.
  • Efter samtliga deltagare har testat klockan ska den skickas tillbaka till mig.
  • Sedan lottas klockan ut till en lycklig deltagare med hjälp av någon lotterishow på TV eller liknande så att inget fusk sker.
Bilder
SI-389.jpg
SI-795.jpg
 
Senast ändrad:

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Kul initiativ! Ville bara påpeka att det skiljer sig ca 1´i pris mellan de båda länkarna där h-länken är den billigare av de två. (Den undre på bilderna)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Uppdaterade texten med följande:
  • Vi vill att du som testare är aktiv, så bomba gärna med bilder / tankar om klockan här i tråden så vi får se lite av vad klockan får vara med på :)
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Jag är intresserad!
Men det står 103 i texten, 104 i rubriken. Det är helt klart en 104 på bilden :)
 

Dreas89

Cartier
2-Faktor
Jag har aldrig varit med på en passaround och denna verkar rätt nice!
Hoppas att jag hängt här nog mycket och att mina referenser duger :)

Jag vill med!
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
Jag är lätt på att testa en Sinn!
Spännande märke som man läser/hör mycket gott om. Men där jag kanske inte skulle köpa en själv obeprövat iom att ingen i min närhet heller haft någon.
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Är det inte roligare när forumet röstar fram en vinnare? Då blir man ju tvungen att lägga manken till för att vinna :cool:
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Hej KS!

Ser att forumet har haft ett antal Sinn passarounds genom åren, dock aldrig med deras (i mitt tycke) coolaste modell, 104 St Sa I. Så jag tycker vi satsar på en sådan :)

Info på Sinns hemsida: https://www.sinn.de/en/Modell/104_St_Sa_I.htm

Ni vet säkerligen vad en passaround är, så jag sparar förklaringen till er som mot förmodan inte gör det i PM.

Om intresset finns kommer klockan att beställas från AD i Sverige, Erikson, och kommer att komma på länk (då vinnaren kanske inte vill ha den på ett sunkigt läderband efter testet). Vilken länk det blir tänkte jag att vi som grupp bestämmer oss för när alla platser är tagna. Bild på de två länkalternativen finns nedan. Den längst ner (h-länken) är 1000kr billigare än den översta länken, priset för deltagande är satt för den billigare länken.
Platser:
1: @TobiasD
2: @Mcgregor
3: @Orco
4: @Azaz
5: @Strindberg
6: @Pete11
7: @Dreas89
8: @Nedro

Platser: 25
Pris: 550kr

  • Intresse anmäles här i tråden eller via PM, när alla 25 platser är tagna och jag erhållit betalning från samtliga deltagare kommer klockan beställas från AD.
  • Därefter testar varje deltagare klockan i en vecka, skriver ett par rader i tråden om vad hen tycker om klockan (+ bilder såklart). Och skickar den vidare till näste man/kvinna på listan.
  • Vi vill att du som testare är aktiv, så bomba gärna med bilder / tankar om klockan här i tråden så vi får se lite av vad klockan får vara med på :)
  • Man får bära klockan som vanligt, men undvik situationer där den kan skadas/repas mer än vanligt och var försiktig med den.
  • Efter samtliga deltagare har testat klockan ska den skickas tillbaka till mig.
  • Sedan lottas klockan ut till en lycklig deltagare med hjälp av någon lotterishow på TV eller liknande så att inget fusk sker.
Bilder
SI-389.jpg
SI-795.jpg
Gott initiativ!
Ta kontakt med @ERIKSON URHANDEL redan nu vetja. Jag ska inte vara med denna gång. Känns roligare om icke-Sinnister ges plats och utrymme att testa den sköna tysken! :)
 

Lolle

Panerai
Jag är gärna med Tobias - frågan är om det inte vore roligare att försöka få till en något bättre deal via Eriksson och begränsa antalet deltagare något? Hellre en något högre kostnad men mindre utdragen passaround med förhoppningsvis väldigt aktiva deltagare!

Som sagt jag är med vilket som och denna passaround skall banne mig bli mer aktiv än Longines:en :)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Jag är gärna med Tobias - frågan är om det inte vore roligare att försöka få till en något bättre deal via Eriksson och begränsa antalet deltagare något? Hellre en något högre kostnad men mindre utdragen passaround med förhoppningsvis väldigt aktiva deltagare!

Som sagt jag är med vilket som och denna passaround skall banne mig bli mer aktiv än Longines:en :)
Grymt!

Jag drar iväg ett mail och ser om vi kan få ihop någon deal :)
 
Topp