Fixar det. Okej!Gott initiativ!
Ta kontakt med @ERIKSON URHANDEL redan nu vetja. Jag ska inte vara med denna gång. Känns roligare om icke-Sinnister ges plats och utrymme att testa den sköna tysken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fixar det. Okej!Gott initiativ!
Ta kontakt med @ERIKSON URHANDEL redan nu vetja. Jag ska inte vara med denna gång. Känns roligare om icke-Sinnister ges plats och utrymme att testa den sköna tysken!
Skriv upp mig!
Ni är uppskrivna!Jag är gärna med!
Grymt! Har lagt till digJa vafan, jag gillar ju Sinn så denna testar jag gärna! Jag är på!
Grymt! Har lagt till digHar alltid varit sugen på en Sinn och 104 speciellt så jag är gärna med!
Trevligt Ja det verkar vara en riktigt grym klocka!Just en sådan jag funderar på att köpa som en första lite dyrare klocka ska bli roligt att se å läsa
Ja vi verkar var fast på detta deltagarantalet. Jag mailar AD:n och ser om vi kan pressa ner priset lite!Hur går det här? Lyckas vi kanske pressa ner antalet deltagare något så är vi närmare målet iaf
Grymt! Lägger till dig.Är gärna med
Vart det bra passaround rabatt? Kul initiativ förresten. Superfin klocka.Då finns det fem platser kvar! Passa på att gå med nu så du får testa den grymma klockan! Erikson är redo med den så det är bara att gå med
Det finns inte så stor marginal att leka med på Sinns klockor, men vi får H länken + ett brunt eller svart originalläderband från Sinn för 12500kr. Egentliga priset för det skulle vara 14400kr. Så det är ju skapligtVart det bra passaround rabatt? Kul initiativ förresten. Superfin klocka.
Bättre än inget! Hade de gett ngn lax till så hade de ju kunnat få en tagg på Instagram också Små marginaler... Ska bli kul att testa iaf.Det finns inte så stor marginal att leka med på Sinns klockor, men vi får H länken + ett brunt eller svart originalläderband från Sinn för 12500kr. Egentliga priset för det skulle vara 14400kr. Så det är ju skapligt
Aa precisBättre än inget! Hade de gett ngn lax till så hade de ju kunnat få en tagg på Instagram också Små marginaler... Ska bli kul att testa iaf.
Lägger till dig i listanDet här höll jag på att missa. Jag är på!
Finns det plats kvar så är jag gärna med.
Har lagt till erKul grej! jag är på!