BoEtt
Guld
Hur kändes Natot, för tunt?Idag har det varit soligt och perfekt väder för denna klocka
![]()
Har även testat klockan på nato, men mesh-länken är både bättre och skönare enligt mig...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur kändes Natot, för tunt?Idag har det varit soligt och perfekt väder för denna klocka
![]()
Har även testat klockan på nato, men mesh-länken är både bättre och skönare enligt mig...
![]()
Faktiskt inte, kändes bättre än väntat, men det tycker jag ju om klockan ocksåHur kändes Natot, för tunt?
Testa gummi, satt mkt bra!Faktiskt inte, kändes bättre än väntat, men det tycker jag ju om klockan också![]()
Fortsättning följer förhoppningsvis imorgon! Kort lumetest utlovas
Va f_n kom den inte igår!? Postade ju tidigt.Förstår inte vad jag tänkte på igår. Att tro att PostNord skulle klara av en enkel leverans mellan två städer på ett dygn var ju förstås dumt. Vi hoppas på underverk tills imorgon.
Haha, paketet har ju uppenbarligen lämnat inlämningsstället. Nu är frågan om PostNord slarvat bort paketet, säcken eller hela postbilen. Inget skulle egentligen förvåna mig.Va f_n kom den inte igår!? Postade ju tidigt.
Edit: Såg i appen nu. Dom är ju magiskt urusla!
Har anmält poststället 2 gånger för något år sedan för att de ställer inkommande postvagnar obevakade i butiken.Haha, paketet har ju uppenbarligen lämnat inlämningsstället. Nu är frågan om PostNord slarvat bort paketet, säcken eller hela postbilen. Inget skulle egentligen förvåna mig.
Har anmält poststället 2 gånger för något år sedan för att de ställer inkommande postvagnar obevakade i butiken.
Tror de har snäppt upp sig efter det.
Vi får följa det idag. Men lämnar man in det 11.32 på onsdag, borde ta sig 10 mil innan helgen.
ToppenNu har paketet registrerats på min närmaste distribueringscentral! Helgen räddad (hoppas vi). @MrRolex
Har anmält poststället 2 gånger för något år sedan för att de ställer inkommande postvagnar obevakade i butiken.
Tror de har snäppt upp sig efter det.
Vi får följa det idag. Men lämnar man in det 11.32 på onsdag, borde ta sig 10 mil innan helgen.[/QUOT
Jag verkar ha sluppit PostNords besvär. Har nog bara haft ett problem med dem en gång innan, då mitt paket låg på ombudet i en vecka utan att de registrerade att det kommit fram. Alltså inget fel från PostNords sida utan ombudet.
Skulle skicka en klocka för ca 100’ till Borås. Efter en veckas letande dök den upp på utrikesterminalen i Malmö. Försökte stoppa den, men den hamnade i Oslo där den tillbringade 1v innan den skickades tillbaka. Det var lite svettigt.Jag verkar ha sluppit PostNords besvär. Har nog bara haft ett problem med dem en gång innan, då mitt paket låg på ombudet i en vecka utan att de registrerade att det kommit fram. Alltså inget fel från PostNords sida utan ombudet.
Ajajaj, haha!Skulle skicka en klocka för ca 100’ till Borås. Efter en veckas letande dök den upp på utrikesterminalen i Malmö. Försökte stoppa den, men den hamnade i Oslo där den tillbringade 1v innan den skickades tillbaka. Det var lite svettigt.
Jag har samma erfarenhet av ombud, förmodligen ligger problemet ofta där.Jag verkar ha sluppit PostNords besvär. Har nog bara haft ett problem med dem en gång innan, då mitt paket låg på ombudet i en vecka utan att de registrerade att det kommit fram. Alltså inget fel från PostNords sida utan ombudet.
Det där låter bara sjuktSkulle skicka en klocka för ca 100’ till Borås. Efter en veckas letande dök den upp på utrikesterminalen i Malmö. Försökte stoppa den, men den hamnade i Oslo där den tillbringade 1v innan den skickades tillbaka. Det var lite svettigt.
MycketJag har samma erfarenhet av ombud, förmodligen ligger problemet ofta där.
Det där låter bara sjukt![]()
Ser ut som om den hamnat hos rätt person med tanke på din förkärlek för meshbandEfter att PostNord verkar ha tappat bort paketet ett dygn är det nu framme. Jag var redan riktigt pepp på att prova Squale och eftersom min speedy sen en månad tillbaka har varit hos Swatch group i ett garantiärende är en passaround ett utmärkt sätt att minska saknaden.
På med dykare på mesh för att hämta annan dykare med mesh![]()
Hemma!
![]()
Fin liten box
![]()
Välpackat!
![]()
Första intryck: Snygg!
![]()
Ut i solen!
![]()
![]()
Klockan är stor, något jag personligen gillar om bandhorn är utformade på ett bra sätt. Squale - perfekt!
![]()
Baksidan är skitcool!
![]()
På handleden.
![]()
Testar snabbt hur lumen ser ut.
![]()
Sa jag att jag gillar mesh?
![]()
Jag lär få anledning att återkomma!
Haha, min kärlek för mesh var jag knappt medveten om innan idag. Tack och tack detsamma Tobias!Ser ut som om den hamnat hos rätt person med tanke på din förkärlek för meshband
Snygga bilder och trevlig helg på dig!![]()
Grymma bilder! Ska bli kul att testa den efter dig! Njut av klockan!!Efter att PostNord verkar ha tappat bort paketet ett dygn är det nu framme. Jag var redan riktigt pepp på att prova Squale och eftersom min speedy sen en månad tillbaka har varit hos Swatch group i ett garantiärende är en passaround ett utmärkt sätt att minska saknaden.
Hemma!
![]()
Fin liten box
![]()
Välpackat!
![]()
![]()
Ut i solen!
![]()
![]()
Klockan är stor, något jag personligen gillar om bandhorn är utformade på ett bra sätt. Squale - perfekt!
![]()
Baksidan är skitcool!
![]()
På handleden.
![]()
![]()
![]()
Tack! Vi bor ju i samma stad så vi får styra upp ett möte nästa vecka.Grymma bilder! Ska bli kul att testa den efter dig! Njut av klockan!!
Var så länge sen jag hade den att jag nästan glömt bort den. Bra med bilder som friskar upp minnet. Bomba på!Efter att PostNord verkar ha tappat bort paketet ett dygn är det nu framme. Jag var redan riktigt pepp på att prova Squale och eftersom min speedy sen en månad tillbaka har varit hos Swatch group i ett garantiärende är en passaround ett utmärkt sätt att minska saknaden.
Hemma!
![]()
Fin liten box
![]()
Välpackat!
![]()
![]()
Ut i solen!
![]()
![]()
![]()
Baksidan är skitcool!
![]()
På handleden.
![]()
![]()
![]()
Intresann jämförelse!Hämtade ju som bekant upp vår Squale igår och postade lite bilder. Strax efter fick jag sms om att min speedmaster var klar efter garantifix. Dubbel glädje!
Kanske blir det dubbelpipigt idag..![]()
När jag tittar på klockorna var för sig ser 60 atmos mycket större ut än 005:an men bredvid varandra är de typ lika stora.
Fina bilder!Efter att PostNord verkar ha tappat bort paketet ett dygn är det nu framme. Jag var redan riktigt pepp på att prova Squale och eftersom min speedy sen en månad tillbaka har varit hos Swatch group i ett garantiärende är en passaround ett utmärkt sätt att minska saknaden.
Hemma!
![]()
Fin liten box
![]()
Välpackat!
![]()
![]()
Ut i solen!
![]()
![]()
![]()
Baksidan är skitcool!
![]()
På handleden.
![]()
![]()
![]()