Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst fungerar forumet i mobilen mycket bra men Tapatalk underlättar mycket om man är aktiv i flera forum. Tycker ni inte behöver slänga in handduken för alltid. Hört talas om liknande problem på andra forum men vad jag vet har det löst sig.
Telefonen kommer inte uppdatera dig om du får notiser. Du kan dock aktivera att få e-post när du får notiser.Måste man avsluta Tapatalk för att kunna komma in på klocksnack . Så var det för mig iallafall . Försvinner OF och nåt annat forum på köpet . Uppdaterar telefonen ändå när jag fått ett pm eller det skrivs i en tråd ? Om jag är inloggad på KS hela tiden ?
Fick de forumen tapatalk att ändra sina licensvillkor? Det är en integritetsfråga. Vi bidrar inte till sell outs av våra medlemmar.
Ögnade snabbt igenom villkoren och de suger. Tapatalk förbehåller sig rätten att inte bara annonsera utan även samla information om användarna och skicka vidare till 3'e part. Alltså det man kan förvänta sig av en gratisapp men inte av en betalapp. För övrigt verkar den vara gratis nu så vi har väl inget för att klaga hellerFick de forumen tapatalk att ändra sina licensvillkor? Det är en integritetsfråga. Vi bidrar inte till sell outs av våra medlemmar.
Känns lite bakåt men om det är av nån anledning så får man väl vänja sig vid det .Telefonen kommer inte uppdatera dig om du får notiser. Du kan dock aktivera att få e-post när du får notiser.
Anledningen är ganska uppenbar om du frågar oss, vi har klargjort här ovanför.Känns lite bakåt men om det är av nån anledning så får man väl vänja sig vid det .
Jo det har jag läst . Inget att klaga på er . Tråkigt bara .Anledningen är ganska uppenbar om du frågar oss, vi har klargjort här ovanför.
För att?Jo det har jag läst . Inget att klaga på er . Tråkigt bara .
"Om du inte betalar för produkten så ÄR du produkten"Alltså det man kan förvänta sig av en gratisapp men inte av en betalapp
Gillade det på nåt sätt som det var . Allt samlat på samma ställe . Man får väl lära sig nåt nytt . Vilket kan vara jobbigt för en gammal man .För att?
Det bästa med Tapatalk var att det var sjukt smidigt att lägga in bilder direkt från mobilen. Nu känns det som att just den biten blev lite krångligare.
Så blir det nog inteFörstår ju tanken bakom beslutet men kommer ändå sakna tapatalk. Framförallt för dark mode. Det är ju fantastiskt på kvällarna. Dessutom sparar det en del surfdata. Mobil sidan är såklart snyggare på alla sätt men jag skulle ändå bli glad om tapatalk stöder kom tillbaka.