Respekt för ert beslut, men för mig hade jag gärna fortsatt med Tapatalk. Mobilt så är det faktiskt riktigt bra. Jag får ingen reklam från någonstans där jag är medlem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du läst @Denke s förklaring?...Men jag förstår beslutet då det säkert är massa underhåll och att KS vill ha all trafik och reklamintäkter själva...
Men du trodde inte på den?
Läste man de efterföljande diskussionerna så verkade det finnas fler anledningar bakom beslutet. I synnerhet när man inte verkar vara beredd att ompröva det även om användaravtalen skulle ändras.Men du trodde inte på den?
Det känns ju inte OK! Hoppas fler följer efter så att de styr upp sin verksamhet!Det jag reagerade mest på var att Tapatalk skickade ut email och gav sken av att Klocksnack är avsändare. Det stod "Klocksnack via Tapatalk" - inget som går att påverka som site owner i deras admingränssnitt.
Jag hade kunnat skapa ett sjuhelvetes mycket snyggare och mer informativt nyhetsbrev, om det är något vi skulle testa. Framför allt hade vi själv bestämt om vi skulle skicka det eller inte.
Det har inget med trafik eller intäkter att göra. Inte alls faktiskt. Det handlar enbart om att vi inte vill att tapatalk och tredje part ska ha möjlighet att hämta din och andras mailadresser i vår databas.